the one with the party




Jag borde inte få ha med varken telefon eller kamera på fester... Telefonen tappade jag flera gånger under gårdagskvällen. Det värsta stället var ute på deras grusinfart. Tänk om någon hade kört över den?!? Sedan skulle jag blogga nu och så visa bilder, då har jag kameran (hoppas jag) kvar hos dem vi var hos. (Stefan och Ida) Stefan fyllde nämligen stort (halvvägs till 50) :P Hade jättekul igår :D Jag och Elin ägde dansgolvet på Challange iaf ;)

Ajja, nu ska jag unna mig att dega i soffan framför nya OTH och Greys :) Dock är det fint väder och jag önskar jag ville ut och fota istället! Jag har blivit så lat. Eller egentligen vet jag inte om jag är lat, men jag vill t.ex. inte gå ut och gå om det inte är för att jag vill göra det för att det är skönt, eller att jag kan tänka mig att jag mår bra av det, inte för att jag måste. Och det är måsten jag känner, inte lusten till att det är skönt. Så det har helt enkelt inte blivit. Brukar bli när jag är ledig. Så på tisdag då! :p Ska faktiskt försöka testa att springa då, nu har knät fått vila nog tycker jag! Måste ju öva upp musklerna inför slalomsäsongen! :D

Jag får visa er Mira istället här och en bild från mig innan festen (längst upp) :)




Kommentarer
Postat av: Karin

Så det blev fest lördag ändå :P haha. fräsig frilla du hade :)

Postat av: anna

Hoppas du hittar kameran igen!



Och man ska göra såna saker när man känner för det, helt rätt :)

2010-09-26 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback