Nu är det höst på riktigt







Försökte göra den lite "råare", se lite kallare ut, men blev inte så lyckat.







Sedan spar jag några bilder till en annan dag :)

Har testat målat en kortsida i gillestugan nu (och Izzy höll på att ta självmord av saknad av mig). Hon har gjort hål i pappet som täcker trappräcket för att hon inte ska vara där. Vi trodde aldrig hon skulle hoppa!! (hålet är mitt i trappen liksom, finns inget steg där som är nära) Hon föll rakt nedför hela trappen, hon åkte mellan trappstegen stackaren. Men förhoppningsvis lärde hon sig av misstaget. Iaf, vi måste nog måla två varv :( Inte bra. Är så less. Nu ska jag gå och se hur det ser ut när det torkat och sedan ska jag nog slappa framför tv:n. :)


Kommentarer
Postat av: mamma

jag tycker att bilderna blev bra. Pappa tycker att dom blev jätte bra gud vad hon är duktig sa han.Jag tror att Izzy lärde sighon besöker nog inte trappans hål något mer.

2010-09-29 @ 08:18:28
Postat av: anna

Härligt att ge sig ut och fota, fina bilder med

Hoppas som Maud skriver att Izzy lärde sig att hon inte gör om samma sak igen saaaaknar dig kraaaam

2010-09-29 @ 18:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback