Mitt liv, mitt hjärta

Åh. Jag har varit nere och försökt fixa lite i scraprummet. Sorterat lite och lagt in grejer i garderoberna där och försökt komma på hur jag ska göra det lite snyggare och mysigare där. Då hittade jag iaf min zap som jag haft borta länge! (Kan kolla filmer i den och textdokument och musik och så, typ en mp3 men med mer funktioner), plus ett kort som jag fick av Henke på vår ett års dag. Det hade jag faktiskt glömt! Vad romantisk min prins kan vara <3 Så det har jag tagit fram nu i "mitt rum" på en hedersplats :)

Ville bara skriva att jag älskar dig så mycket mitt hjärta, du är mitt liv <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så fina ihop :)

2010-09-26 @ 22:40:28
Postat av: mamma

ja ni är så söta och fina.Du måste köpa senilsnören till kameran och telefonen så dom alltid är kring halsen.

2010-09-27 @ 06:55:17
Postat av: Linnea

Vad fina ni är :) och tack för de peppande orden, jag ska kämpa sista tiden nu! Förmodligen är jag inte i Pite då men om jag är det kommer jag jättegärna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback