För bra?

Åh jag tror det är för bra för att vara sant. Jag återkommer när det är mer bestämt och jag har lite klarheter i det ;)

Ska jobba kväll på backen idag. NERVÖS. Har ju inte varit där på ett halvår typ. Dessutom är jag själv mellan åtta och nio :/ Men det ska nog gå bra det med. Ska till banken kl 15 också, börjar 16 (men man måste vara där innan för man går ut 16 -konstigt nog) Så får skynda på bankmötet så det inte tar så länge och så fara direkt till jobbet. Synd bara jag inte fick 16-20. Hade känts så mycket bättre. :P

Nej nu ska jag dra iväg en sväng. Detta blir nog ett bildlöst inlägg ;) Inte alltid det händer!

Kommentarer
Postat av: karin

det går så bra för dig på jobbet, du kommer att ha varit nervös i onödan :)

Postat av: mamma

Det går jätte bra ska du se.

2010-09-21 @ 16:58:50
Postat av: anna

Jag tror också det har gått super för dig :) Sen är jag ju nyfiken i en strut här!

2010-09-21 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback