Dålig kondis





Cykelturen i somras :)



Har försökt lära mig lite om att göra om till svart/vita bilder lite snyggare. Vet inte riktigt om jag lyckades, men lite mer spännande än orginalen känns de som.

Skulle förut idag ut och springa för första gången, typ, sen operationen. Gick inte så bra nej. Konditionen är inte som för ett år sedan vill jag lova! Dessutom fick jag så himlanch ont i öronen, fast jag hade hörlurar i. Måste ta mössa nästa gång! För nu vill jag jobba upp den! Kanske kan få med mig Henke så han kan peppa mig när jag inte orkar mer ;p Dock så känns det inte som att jag har tid till det, men vi ska ju faktiskt börja simma jag och älsklingen. Vi har äntligen hittat något som båda gillar. Han hatar att träna på gym, så jag får inte med honom dit fast han tränar gratis via jobbet. Så nu jäklar hoppas jag det händer något! Fast, jag får inte låta det gå överstyr så det blir som för ett år sedan. Bara lagom. Lagom är bäst. Och BARA när jag vill det och tycker det är kul eller skönt:) Nu är H hemma på lunch och sedan när han far tillbaka till jobbet så ska jag ut på en fotopromenad i det fina höstvädret. Hoppas jag får någon bra bild :) Jag har blivit så sugen att försöka redigera bilder så det blir lite annorlunda spännande. Men jag kan ju ingenting om redigering, men ska försöka iaf :) Fast finast är det ju alltid som orginal, bara för att man vet att det är just första försöket liksom, på riktigt.

Kommentarer
Postat av: karin

Fina bilder! :) och ja lagom är bäst :)

Postat av: Erika

Du tar alltid så fina bilder! :) jag skulle också vilja ha den talangen! :) som karin skriver, lagom träning är alltid bäst. :) kul att simma, det har jag också funderat på att börja med. Kramar

2010-09-28 @ 17:40:32
Postat av: mamma

fina bilder. Ta det lugnt med att träna.

2010-09-28 @ 18:23:16
Postat av: anna

Jag tycker det är olika vad det är för sorts bilder, om det är "snyggare" i svartvit än orginal tex. Lite det där med stämningen, men det beror kanske på hur man tänkt sig bilden också :) Kul att experimentera iaf, för att skapa olika känslor. :) Så fortsätt med det! OCh vad som är snyggt sitter i betraktarens ögon , så de är snygga :D



Och du vet vad jag tänker om det andra. Pyss sötnosan!

2010-09-28 @ 21:47:39
Postat av: emma

vad kul o läsa din blogg nu, du e så positiv och glad o de värmer i hjärtat!

2010-09-28 @ 22:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback