Köket/hallen före/efter bilder

Åh vad jag skulle vilja skriva av mig om en grej här. Men jag vet det är inte läge skriva sådant här :p Får snacka av mig istället vid tillfälle :)

Nu har vi målat klart alla väggarna i gillestugan. Kan bjuda på en "före" bild där. Och ska fasiken ta kort i skrivande stund på vardagsrummet så ska ni få se före och efter :) Fast just ja, kuddfodralen är i tvätten, vill inte visa utan dem :p Får visa det imorgon men det blir nog mycket ändå, tänkte visa lite annat :)


En bit av hallen under bearbetning. Här har vi målat den högra väggen ett varv. Det gula är ju fortfarande kvar, det ska tapetseras (fototapet)


Efteråt. Fast vi ska fortfarande göra om mer. Golvet ska bytas och räcket ska målas vitt tillsvidare. Senare ska vi fixa dit ett glasräcke. :)


Köket. Här ser ni alltså luckorna som var ovanför :P


Här håller de på att sågas ner, nästan. Ingen såg på bilden dock :P



Skåpen borta, jag målar alla garderober. För er som missat det, ägarna innan rökte inne så vi blev tvugna måla ÖVERALLT :P


Bild för typ en vecka sedan. Henke har fixat led spotliggts till köksön. :D Luckorna är lackerade också och nya handtag till alla. Även "ny" spis och diskmaskin eftersom de båda gamla rackarna gav upp.


Mysigt :)


Ska alltså inte vara sådär på köksön. Ska dit nå snyggt på den istället för tapet. Det är beställt, vi väntar bara på att det ska komma. Bild kommer väl senare när det är på plats :)







Sådär ja! Ganska duktigt av mig. Tänkte visa gillestugan, men det där blev så många bilder så det får räcka. Gillestugans före bild kanske kommer imorgon då. Nu ska jag ge Izzy lite käk och sedan lägga mig i soffan och se en film :)


Kommentarer
Postat av: mari-ann

Vad fint o ljust det blir i hallen, köket känns nästan inte igen, ni har verkligen jobbat hårt. Blir spännande att se gillestugan, vi kommer om i veckan.

2010-10-02 @ 20:13:20
Postat av: Bojje

Åh, vad fint det blir :)

2010-10-02 @ 20:43:37
Postat av: Carro

jättefint! glöm inte lägga upp bilder på resten sen... vardagsrummet får du ju inte heller glömma. Duktiga ni är! Kram

2010-10-03 @ 09:34:27
Postat av: mamma

Vad fint det blev,stackars Izzy som har bajs kvar hoppas att hon fick bort det.

2010-10-03 @ 12:24:48
Postat av: Leka

Rena drömköket ser ni ut att ha fått! :) Riktigt fint

2010-10-03 @ 17:03:00
Postat av: anna

Så kul att jag fick se allt innan på riktigt istället för på bild :D Och du vet ju hur fint jag tycker ni har :) pyss

2010-10-04 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback