Underbara, älskade vän!


Gissa vilken överraskning jag fick idag?! Det var typ den bästa på väldigt länge. Det ser jag som en tidig födelsedagspresent, nämligen Anna :) Det roliga var att jag har sms:at henne ganska mycket i helgen och frågat vad hon gjort osv. Hon trodde jag var misstänksam, för hon kom nämligen hit redan i torsdags. :D Och så sms:ade jag henne igår att jag behövde prata av mig med henne om en grej och så frågade jag om vi skulle ta det igårkväll, men hon skulle lägga sig tidigt skrev hon. :P Men det var ju för att hon skulle försäga sig i så fall. Och så idag skulle vi stämma träff på msn och så sa vi en ungefärlig tid. Och så ringer det bakom dörren och där står hon i självaste högsta grad! Åh vad jag blev glad! Det bästa är att hon stannar i en vecka till, på söndag åker hon hem. Så jag ska minsann luncha på stan med henne och passa på att göra sådana där spontana mysgrejer som vi så länge önskat vi kunde göra men inte kan på grund av avståndet. Så jag ska minsann bjuda hit henne på temys och lite sådana saker. Eller så kanske jag bjuder in mig och Henke till Jeppe också för det ;P Åh, vännen vad glad jag blev! Du är bäst! <3

Bjuder på en till fin bild på min underbara Anna!


Kommentarer
Postat av: Bojje

Haha, jag höll på att förstöra överraskningen av misstag på Annas bloggmen som tur e hann Anna ta bort det ;P

Hälsa till na :)

Postat av: anna

Du är sååå söt! Var så mysigt när ni kom över igår, att bara ses sådär :)

Och så glad att du blev glad att jag stod där hihi :) Den minen får jag leva länge på! Och tack för lunchsällskapet idag. SÖTNOS! <3

2010-10-04 @ 14:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback