Himlen är oskyldigt blå



Är det bara jag som är så sjukt trött? Alltså ska det vara så här hela vintern så kommer jag ju inte palla! Det lär bli dyrt varje vinterhalvår annars för vår del, köpa oss en långsemester till solen varje år sisådär tre månader iaf! ;p

Idag har jag hjälpt Mari-Anne att välja lite tapeter till hennes hus och sedan bjöd hon mig på lunch på Tre kronor. Tack för det :) Var jättetrevligt :)

Sedan brände jag mig på en plastslev när jag lagade middag. Gör fortfarande ont och det var flera timmar sedan. Kopierar det jag skrev när Anna frågade hur jag lyckades med det. ;) "Jag gjorde mat och så drog jag undan stekpannan medan jag skulle hacka lite lök eller nåt, och så drog jag tillbaka stekpannan på den varma plattan och skulle röra om och då var den STEKHET själva plastsleven, trodde inte ens den kunde bli så varm!"

Så vi tröstade mig med en bio :) "Himlen är oskyldigt blå". Jag har velat se den filmen för några på jobbet tyckte jag var så lik en tjej i filmen. Och jag kan hålla med... Ibland. Jag förstår vad de menade iaf! En tyckte jag hade ganska lika ögon som henne, eller inte själva ögonen men färgen, och ibland så kunde jag se det ;) Håret tyckte hon också var likt och ganska :) (När jag hade längre hår) Nåja, är väl inte helt bortskämd, (att vi går på bio bara för att jag brände mig) vi hade pratat ett tag om att jag skulle ta med H på bio för det var längesedan vi var bara vi två. Nu blir det dock bio imorgon också för det går en film H så gärna ville se. Jag har varit lite deppig de senaste dagarna så vi behövde förgylla den här kvällen lite. Och det var välbehövligt <3 Har både varit stressad på jobbet och har varit rent utav tjorvig och jag har t.om. fått stress huvudvärk, jag som aldrig brukar ha huvudvärk... Och så depp på det. Så det där med att jag brände mig var liksom pricken över i:t. Men nu så. :) Det var så skönt att bara sitta där! :) Dock förstår jag inte, vi var typ de yngsta där, är det en "medelålders film" eller? Jag tyckte ändå inte den var en "sådan" film. :p I alla fall, så hoppas jag morgondagen går bra nu när jag fått fylla på med lite energi i energilådan i kroppen (den där lådan man fyller på med roliga saker så man orkar mindre roliga saker) ;) Och sedan är det HELG! :D Nästa vecka är jag ledig måndag OCH fredag :D Hur underbart är inte det? Tog dock semester fredagkväll, men ändå :D Så på tisdag borde jag vara riktigt utvilad efter lite skoj i Sthlm (på lördag) och en lång sovmorgon på måndag. ;) Åker alltså på lördag till Sthlm och Uppsala med Anna :) <3 Så lär inte uppdatera på några dagar antar jag :) Men you never know, kanske bloggar med mobilen eller så ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag får nog se filmen jag också hoppas att du mår bättre jag är också trött sover efter jobbet varje dag.

2010-10-22 @ 05:40:58
Postat av: Ida

Åh, tyckte du filmen var bra, jag vill nämligen jättegärna se den! :)

Postat av: Bojje

Haha, ja, det är liksom vår grej att klaga, det beror nog på att vi bor såpass nära gnällbältet ;P

2010-10-23 @ 09:13:04
URL: http://bojjeskojje.blogg.se/
Postat av: leka

Vet ju inte om det är det som är felet endast, kan ju hoppas ;) får införskaffa mig det eller äta mer järnrik mat.

Usch aldrig roligt att bränna sig :S När jag brände mig en gång höll det också i sig i flera timmar. När jag sen skulle sova på kvällen kunde jag verkligen inte göra det då det kändes som om det brann i fingrarna. Fick hämta ett glas med kallt vatten och doppa fingrarna i, då kändes det bättre :P

2010-10-24 @ 15:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback