Dag 7 -Min bästa vän

För mig är en bästa vän en som jag kan dela allt med, en som jag litar på till 110 procent. En som jag vet finns kvar även om jag har en "dålig tid" som vän. En som finns kvar även om det är tio veckor sedan vi hördes av, som det dessutom då känns som att var igår vi träffades sist. En som törs säga sina åsikter till mig, även om det är att ge negativ kritik, en som är ärlig, en som inte bara "tar" utan även "ger" lika mycket. En som inte väntar på att jag ska höra av mig, utan när personen tänker på mig och undrar varför inte jag har ringt, så kan den ringa mig. En det inte sitter fast hos med andra ord ;) En som är en underbar vän och som gillar mig och tycker jag är en bra vän också. En som uppskattar mig som den jag är, en som accepterar mig trots mina fel och brister (för ja, jag har sådana också). En som ställer upp till 110% både i med och motgånger. En som skrattar med mig när jag är glad och gråter med mig när jag är ledsen. En bästa vän helt enkelt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback