Dag 3 -Mina föräldrar

Dag 3 -Mina föräldrar

Mina föräldrar är världens bästa föräldrar (som alla andra säkert också tycker om deras) ;)
De/vi har varit med om ganska många jobbiga saker (nu tänker jag mest på olyckor och sådant så tänk inget annat) ;) Men de har överlevt allt och bara växt och blivit starkare. Utan dem hade ju inte jag varit den jag är idag, de är de som uppfostrat mig så fint. ;) Mina föräldrar är finfina förebilder för mig <3 Jag älskar er mamma & pappa!

När ni läser detta är jag på bio med älsklingen. Vi ska se nya Harry Potter på vår årsdag. ;) Vi har inte gjort så stor grej av den. Jag ska bjuda H på middag =) Och så kunde jag inte hålla mig från en grej han bara måste ha som jag såg idag, men han kan inte få den förrän imorgon pga leveranstid. ;) Ska bli kul att se om han gillar den! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi älskar dig också.

2010-11-17 @ 20:40:54
Postat av: anna

Hoppas filmen är bra! Ida, Angelica och Sofia är och ser den ikväll också :)

2010-11-17 @ 22:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback