Fyrhjulingsutflykt






Jag i ruffs-hjälm-frilla!:P Det tar snabbt på solen måste jag säga tack vare indienbrännan.

Nu har vi varit på fyrhjulingsutflykt till STORFORSEN! Fasen vad våra rumpor är ömma nu! Det gör vi inte om igen, har vi sagt. Max fyra mil:p Vi svängde även in i Asplövberg så Henke fick se farfars stuga, men han var inte där tyvärr. Men nu har han sett den iaf. :)

Det har ju varit underbar sommarvärme nu idag och även igår. Helt underbart! Jag var ute på förmiddagen och solade i bara bikini och det var varmt! I love it! En väldigt fin dag har det varit även fast jag har ont i hela kroppen efter utflykten. haha

Snart ska vi börja rulla mot ä-byn för en fika/film kväll hos Karin. Blir nog toppen :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Nämen :D Jag och Stewen tänkte fara till Storforsen idag men ändrade oss, for en sväng till Åkermark och Fällforsen istället. Innan dess hälsade vi på Anneli och barnen :) Ni träffade inte Erika då? :D Syns snart!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback