you´re all I want, you´re all I need, you are everything



Idag bar det av till sjukgymnasten för att träna igen. Det går sakta men säkert framåt. Hon presenterade mig för en annan tjej där som gjort en liknande operation som mig... Hon berättade hur svårt det var att få tillbaka muskeln som jag också har problem med att hitta... Skönt att inte vara ensam :) Hoppas jag stöter på henne någon mer gång så kanske jag kan börja prata med henne frivilligt ;)

Har gjort en lunchlåda till imorgon och lagat middag också. Efter middagen ska vi till huset och skotta av taket. (Eller ja, Henke ska, som äntligen inte jobbar över idag. I veckan blir det bara tisdag & torsdag verkar det som) :D Jag ska följa med också för kvinnan i huset ville visa mig lite grejer som hon ville veta om jag ville ha kvar eller om hon skulle ta bort det (typ krokar för att hänga amplar i och lite sådant) Amplar har jag nog tänkt ha, men beror på hur det ser ut och var de är :)

Jag har fullt upp i veckan kan jag minst sagt säga. Igår var det ju ljusvisning hos Sandra. Idag sjukgymnasten. Imorgon banken (bara jag, ska fixa det sista inför bankbytet), onsdag ska jag in till sjukhuset, torsdag är det Step in igen... Och ja, vi har ju bara en bil! Får se hur vi löser det. Alltså jag har ju ALDRIG åkt buss här... Typ Emelie, om du läser det här, vet du var man går på här i trakterna? Är det linje 3 eller 33 eller är jag helt ute och cyklar? ;) För isf löser det sig jättebra, då kan jag ta den imorgon och så på torsdag när jag ska till sjukhuset. Step in blir det ju lite svårare med ;) Sedan sms:ade ju Emma och frågade om vi kunde ses också (jag har ju faktiskt tid, bara det att jag inte tar mig, är ju bara ca en timme per dag jag egentligen har uppbokat) ;) Jag är bra på att förstora upp saker. haha

Jag ska nog få övningar jag kan göra i bassängen sedan i Indien (av sjukgymnasten), då blir det vattengympa. haha För jag MÅSTE träna hela tiden, nu får jag inte tappa mer, för nu är den viktigaste tiden.

Nu babblar jag bara. Har mycket att säga men ja, det är inte så intressant för alla er. Jag hade tänkt ta mig tiden att skriva ett riktigt tanke-inlägg någon dag. Tankar om livet, framtiden, generellt sett alltså.

Puss & hej

Kommentarer
Postat av: tant a-m

..hm.. inbillar jag mig eller kollade vi det där med att koppla mobilen till din blogg.se? ska kolla det där lite grand.. ska inte vara heeelt omöjligt! ;D



och du! riktiga tanke-inlägg gillar vi massorns!

Postat av: Emelie

Den är vit med en svart rosett där bak ! :D

Ja,jag ska göra det! Det kommer bli så kul ! (Hoppas jag ;P)



Ja precis,det kan vara roligt,lite nostalgiskt också :)



Ja,det är linje 3 och 33 ! Linje 3 på förmiddagen och linje 33 efter lunch :) På förmiddagen går den på höger sida av vägen :)

Hoppas du lär dig ! Hihi ;)



Kram!

2010-03-01 @ 18:34:55
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha,jag vet inte ;p de tär inte han på hemmakväll! Det är en annan xD Men du kanske fattade ;)



Joalltså den går hm,hur ska man förklara...om du vet vart djupvikskiosken låg? Där det är ett vaktbolag eller nåt nu, på den vägen! Förbi Ica ankaret ;)



Kram!

2010-03-01 @ 21:31:18
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill ju läsa hur du har det om dagarna också. älskar dig knyttet

2010-03-01 @ 22:20:47
Postat av: Emelie

Jo precis det kan man göra :) Vid gamla kiosken alltså,där finns en bussplats :)

Kram!

2010-03-01 @ 22:23:12
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja du vekar ha en jobbig vecka med mycket att göra.Gick det bra att skotta taket.

2010-03-02 @ 06:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback