Snart bär det iväg!


Calangute i Indien (googlad bild) Där vi kommer bo :) Precis vid stranden :D


Det här blir förmodligen sista inlägget innan vi lyfter mot Indien. Vi ska sova på Rest and Fly inatt och flyger går 6.30 imorgon bitti. Så jag lär inte sitta vid någon dator på Arlanda heller för att fördriva tid, men den som lever får väl se. ;)

Håller på att bränna filmer till Anna-Maria som hon ska ta med till campen där de håller till med volontärarbetet. Det tar såååå länge. Bara 83% är klart nu och den har hållit på över en timme (med FÖRSTA skivan bara). Suck. Ajja. Inatt har det kommit snö (vilket gör det ännu skönare för oss att åka) haha. Tänkte försöka gå på en liten promenad nu.

Mycket som har gått emot mig den senaste tiden, men jag fixar det! Igår ringde FK och bråkade med mig (de tycker jag ska söka ett stillasittande jobb), men hon förstod ju inte min situation som jag är i, sedan tidigare liksom. Det handlar ju inte bara om knät i det fallet. Men B skulle ringa och prata med henne så skulle de lösa det. Det lovade hon så jag hoppas det! Ska maila henne sedan när vi är i Indien så ska hon berätta hur det går. Det är ju fan sjukt alltså. Det är ju inte det att jag inte vill jobba, för det har jag ALLTID velat. Vi bestämde att efter Indien får vi ju se hur det går med knät, och isf väljer jag ju själv om jag kan jobba eller inte (om jag ska friskskriva mig eller ej). Men det blir väl efter påsken isf. Jaja, den som lever får se.

Haha, ni vet kanske mina bekymmer med packningen? Jag hade glömt packa i alla trosorna, och det blir ju en hel del (typ alla jag äger nästan), fast Henke hade större bekymmer med den delen än mig (jag har fler trosor än han har kallingar) :P Men, jag fick fan inte igen väskan då! Jag satt på den, drog och slet, men den gick fan inte igen! Så jag tog ut några trosor och stoppade det i handbagaget, då gick den med nöd och näppe igen. Alltså, seriöst, inte ens en knappnål till ryms :p

Yey, nu blev första skivan klar! :D
Dags att starta den andra och sedan bege mig ut.

Ta hand om er här hemma nu när vi är borta.
Och en speciell tanke till en speciell person som kommer att förstå det när hon läser detta. Den 23:e behöver jag nog bara säga. Kom ihåg det vännen. <3

Kommer väl med någon uppdatering om Henkes smiiiiiddator fungerar där nere ;) Finns ju internet på hotellet, så någon slags update kommer väl så ni vet att vi lever :)

Ha det bäst alla!
Stor kram från mig och Henke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback