Jag kanner vinden i mitt har

Hejsan!

Oj, vad daligt med lasare det har blivit. Aven de dagar jag har uppdaterat. Ni kanske inte tror jag uppdaterar harifran. :P Daligt med kommentarer ocksa, vad har hant? :)

Idag har vi bara slappat stort. Legat pa stranden hela dagen och blivit illrod i ansiktet. Trodde det var fardigbrant men icket. :p Dock ingen annanstans sa jag ska inte klaga. :) De har shower pa hotellet varannan dag, indisk en dag och live music en annan. Ikvall ska vi pa indisk och sitta ute vid havet och bara ta det lugnt. Henke har ju med sin miniiidator, kan i princip bara skriva pa den men jag far sadan skrivarlust nar jag sitter dar och ser ut over det stora havet och kanner vindens sus i haret, sa jag brukar skriva nar vi sitter dar. Skriver mest om livet bara, det som faller sig in. Sa harligt. Skutten, det ska du fa lasa sedan.  :) Och jag kommer tanka pa dig imorgon, du fixar det! :)

Nar vi kommer hem blir det att slanga igang en tvattmaskin och sedan fara till stugan over helgen. Harligt. :)

Manga kramar!

Ps. Det ser ut som att detta aldrig publicerades men jag testar igen, sa kommer det tva likadana sa gor det det.
Skrev det har ovan i mandags, nu ar det onsdag. Ikvall ska vi ata sen middag pa hotellet och lyssna till "live music" och de som spelar ar "almost famous" haha. Spannande va? Skot om er! Soliga kramar fran oss

Kommentarer
Postat av: Erika G

hej! jag försökte kommentera tidigare men det gick inte..? ajja, nu kanske det fungerar bättre. :) låter ju som att ni har det alldels underbart skönt i värmen! sola lite åt mig också ;) kram

2010-03-24 @ 14:11:57
Postat av: mamma

Hoppas att maten är bra på hotellet och att du inte behöver bränna dig nått mer hoppas att fallskärmsturen

var kul jag saknar dig

2010-03-24 @ 17:17:17
Postat av: Anonym

Åh det blir jag jätteglad över att få läsa! Kände att jag var med i dina tankar i tisdags. Pyssen

2010-03-25 @ 18:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback