Harliga tider

Haha jag sag att jag glomde att skriva klart en historia, den om manikyr/predikyr kvinnan. Jag kom aldrig till den roliga delen. Jag kopierar har sa ni ser.

Igar sa hon nar vi skulle ga ner och bada "oh, you are so braun!" haha Idag brakade hon med en annan som ocksa gor manikyr och sant och efter en timme typ gick hon darifran men sade till mig i forbifarten "can I see you on wednesday" och jag sade "YES" haha Hon blev sa glad! Det ar latt att gora folk glada har.  Det roliga (for mig iaf) var att nar hon sa det dar om att jag var sa brun sa tankte jag i mitt huvud svara "yeah you to", som tur var hann tankarna ikapp mig innan jag svarade sa jag smalog och skrattade istallet nar jag gick mot stranden. ;p

Igar hande en till rolig sak. Vi skulle ga fran restaurangen till rummet och sa blir H kissnodig sa vi gar forbi den stora tradgarden (den ar verkligen stor) och sa star han och kissar och jag haller i kameran, sa jag tar en bild. H bara "sluta, annars kanske vakten kommer" Vad tror ni hande? Joda, vakten kommer mycket riktigt, men inte for att saga nagot om det, han sag inte det heller, utan han ville se bilderna haha. Det fick han ju, inte den nar han kissade, den hoppade jag snabbt over. haha Sedan sa ville han visa hela tradgarden och allt fint dar och aven ta kort med oss. Det tog ett bra tag innan vi kunde forsta honom, han var fran nepal och kunde verkligen inte engelska. Det var riktigt kul! Han var sot, men man kunde inte gora sig forstadd med honom. Vi lovade iaf att skicka bilderna han ville ha till hotellets mail och skriva det ar till honom. For han verkade inte ha nagon egen. :P Han visade ocksa stolt sin fru pa ett fotografi som han ville jag skulle fota sa han skulle fa en kopia. haha

Igar flog vi ju som sagt parasailing, urkul! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback