3 mars -otursdag

Vilken otursdag jag haft/har. Suck. Först ramlade jag mitt på vägen utanför sjukhuset. Det berodde på att det var halkigt och blåste massor, men rumpan tog smällen. Sedan skulle jag handla på coop, jag tar en korg och fyller den med grejer. Sedan när jag skulle gå till grönsaksavdelningen så PANG, så är jag på golvet. Det opererade knät hade vikt sig! Det gjorde så jävla ont! Men jag tog mig upp och kunde haltande ta mig därifrån igen. Men det är inte nog där... Jag kommer hem och ska värma mig en kopp choklad. Vad händer? Jodå, jag spiller ut halva muggen! Suck. Nu ska jag ta och checka av knät lite om det fick sig någon svullnad eller ej. Det här bevisar ju iaf att jag inte kan jobba. Jag ska ju kunna handla åt vårdtagarna... Jag gissar att det här hände pga, att jag hade tyngd på mig plus att musklerna är för slappa i knät, helt enkelt... Sedan ska vi till Luleå och växla dollar och sedan kommer GulleStina hit :) Då ska vi ut och äta och sedan ska vi hitta på något skoj :) Myyys!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad jobbigt att du råkat ut för flera missöden på samma dag! Jag hoppas att det går bättre resten av dagen :)

Hoppas du får kul ikväll :)

Kram!

Postat av: mamma

Vilken otur du har hoppas att det inte blev svullet tur att du inte jobbar.

2010-03-03 @ 17:13:22
Postat av: Carro

Åh, vad tråkigt!! Hoppas att det bara var en engångsföreteelse. Stor kram!!

2010-03-06 @ 08:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback