Tänk om vår lycka aldrig fått vingar, för att flyga å va fri, var hade vi varit nu? För mig finns bara du <3

Har tagit upp datorn nu när ingen Henke är i gillestugan. Känns bara ännu mer ensamt att vara där nere. Så nu har jag allt jag behöver uppe, förutom tv, men det ser jag ändå inte så ofta. Och då kan jag ju gå ner ;)

Idag har Sandra gått bredvid mig på jobbet, alltid kul att vara två:) På onsdag är jag ledig och det är första dagen jag är ledig utan att ha en enda grej planerad, förutom möte då, som jag inte vill på. Men jag måste.

Detta är även en vecka helt utan att jag jobbar kväll! Underbart! Men gruvar mig dock ändå för att jag jobbar hela midsommarhelgen... Vill ju vara med och ha kul med alla andra... Menmen, 80-tals fest på fredag eller lördag i ä-byn iaf! Har inte bestämt mig om jag ska sova hos mamma eller hur jag ska göra. Kanske fixar skjuts hem på natten. Eller så kanske mamma far till stugan å då är det ju ingen idé att stanna iaf. Hm!

Ajja, nu ska jag äta och så tänkte jag gå en sväng till Malin och barnen, var svinlänge sedan jag var dit så nu ska jag unna min lediga tid till dem. :)



Vi har vita löjtnantshjärtan också :) De blommar senare än de rosa :) Våra sirener har också börjat blomma (de är en annan sort än de vanliga) Fast de har inte blommat fullt ut än. Haha, ingen är väl kanske så intresserad av det, men jag är det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback