Godnatt vid niotiden



Jag var så trött på jobbet hela morgonen så jag höll på att somna ståendes, seriöst alltså! Chefen kom förbi vid lunchtid och sa till mig när jag skulle gå "jag tänkte på dig imorse, tänkte HUR SKA DET HÄR GÅ, när du var sådär trött, har du inte sovit något inatt"? Men det hade jag ju. Konstigt nog. Hon trodde på vitaminbrist. haha Arbetsskada alltså :p

Så nu ska jag faktiskt lägga mig i god tid så jag får mina skönhetstimmar. Har väl kanske några timmar att ta igen sedan helgen ;)

Godnatt mina vänner! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sov gott! Jo, nog är det några att ta igen. Men tänk på vitaminerna också ;) Väldigt fin bild . Pyss

2010-07-07 @ 20:56:23
Postat av: Carro

vars då? :D

Postat av: Anonym

denna är också fin!

2010-07-19 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback