Anna has left the building



Nu har Anna åkt :( Känns jättetomt. Hon åkte redan imorse, men ändå. Hennes soffa är liksom tom nu. Men det dröjer nog inte allför länge innan vi syns igen. Vilken helg vi haft! Vi har hunnit med så otroligt mycket! Förstår inte att vi orkat. Det har inte blivit mycket sömn direkt. Vi har haft fest, vi har varit på stan, vi har varit i Älvsbyn och Storforsen, vi har varit till Kukkola och Haparanda (IKEA), vi har varit på bio och så har jag spelat lite volley och Anna tog kort ;). Det jag kommer ihåg mest är fredagsnatten, hur vi avslutade jobbigheter med skratt. Finns alltid här för dig vännen, det vet du <3 Du är saknad, kom snart igen och hälsa på! :) Förresten vännen, vet du vad vi glömde? Mina fotoalbum ju! Men de finns kvar till nästa gång ;)


Kommentarer
Postat av: anna

Faaan. Åh vad många gånger jag skrivit nu utan att det funkar. Tom arlandas datorer muckar med mig.



Iaf, för sjuttioelfte och sista försöket. Jag är så glad att du finns och så glad för allt vi gjort. Framförallt att vi varit tillsammans. Det har varit så mysigt och kul! Nästa gång vi festar måste vi till något riktigt bra dansställe!

Och jag är tacksam att du fanns där den natten, det gjorde mycket, som du märkte när vi skrattade sen. <3 Jag finns här för dig, precis som du för mig. Även om jag inte alla gånger kan fysiskt torka dina tårar. Älskar dig vännen. Och såklart ska jag komma snart igen, så fort jag kan! Självklart! Sen måste du komma till stugan också :) Kanske när Henkes semester är slut, eller så kan kanske han komma också. Nog ska vi ses snart igen. Innan hösten, visst?

Pyss älskade vän!



Och ja, alltid är det något vi glömmer. det är vi i ett nötskal. haha. Även om vi försöker slå våra kloka huvuden ihop så träffar vi aldrig tillräckligt bra, haha ;) älskar dig

2010-07-05 @ 16:27:51
Postat av: Anonym

Söta!

2010-07-07 @ 17:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback