Härnösand

Vi kom oss fram till slut igårkväll. Det tog betydligt längre tid än vi räknat med. Men fram kom vi :)

De bor precis vid E4:an, ett äldre hus, väldigt gammalmodigt, jättemysigt! =) Borde ha tagit lite kort, men det har jag inte gjort. Tog bara några igår.

Sitter och försöker fördriva lite tid här på internet. Ska snart se om det finns någon lunch att äta, och sedan läsa lite tror jag. Intressant, intressant. Jag vet, men jag har tråkigt :P


Höga kusen bron :) Ungefär här slutade det snöa och blåsa lite grann, så det var faktiskt bra före efter vägen och bra sikt!



Strålkastare på bron :)


Henke bäddar. Här ser ni lite av hur det ser ut här :) Lite som i vår stuga :)



Lade ni märke till tofflorna på förra bilden? :) Så mysiga och sköna när det drar lite på golvet. Vi fick låna dem :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo jag länktar också efter jobb nu och jag saknar att gå och träna (hade ju gym kort i Ä-byn). Jag gissar att du blev ganska besviken när du vakna då kryckorna fortfarande låg brevid dig =P Men jag hoppas du blir bra snart så vi kan hitta på nå kul =)

Postat av: Anonym

vad fina tofflor,Men vad hänger ut för nått!!!kan det vara hörlurar!!

2010-01-29 @ 05:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback