Smirre <3

Åh, precis när jag började tycka filmen var lite, lite seg, så blev den så hemskt sorglig. Trodde aldrig jag skulle börja gråta över en sådan sak. Eller det är väl fel uttryck, jag trodde inte jag skulle börja gråta av den filmen. Fast den handlade så mycket om hunden så trodde jag aldrig att det var den som var typ "huvudpersonen" Hunden. <3 Jag känner mig igen så mycket i det... Precis som våran älskade Smirre! <3 Tänk vad mycket djur kan betyda och hur mycket man är kapabel att älska dem. Kommer ihåg hela händelsen kring Smirres död så tydligt. Jag minns att Carro ringde mig samma kväll och frågade hur du var. Jag berättade att Smirre hade dött och hon trodde inte på mig. Nu har vi ju Tjorven och hon är minst lika underbar och älskad som Smirre var. Men Smirre var den första katten som vi alla i familjen verkligen älskade och han var så snäll och lydig... Och kramgo! Haha fan, jag sitter och gråter över en katt som varit död i 6 år. Eller egentligen var det ju filmen... Men ja, ni fattar! Se filmen, om ni inte gjort det! Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och läsa (ifall ni ville veta) haha Nu blev jag ju sugen att krama underbara, lilla Tjorven! 


Tjorven älskar att lilla på gruset i solen på somrarna <3

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo de klart men jag hatar att prata i telefon spec med folk jag inte känner =/

Postat av: karin

åh den filmen är så bra! vi såg den i dublin, gud vad jag grinade. till och med stewen blev tårögd! jag klarar inte av hemskheter med djur i filmer!

2010-01-09 @ 00:41:48
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: karin

å tjorven är ju för söt :)

2010-01-09 @ 00:42:20
Postat av: m

jonas var hem en stund igår vi pratade om smirre han var så klok att han öppnade dörren när han ville ut minns du det sara jag kommer ihåg som att det var i går.

2010-01-09 @ 18:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback