Nu är det dags!

Nu är det dags. Shit. Nu är jag nervös ska jag tala om. Det jag också är orolig över, (utöver det vanliga) är min hals. Den är inte fräsch. Men jag verkar inte ha kvar hostan sedan igårkväll så det må väl ändå va tur. (Man får ju inte opereras om man är förkyld. Men jag är ju inte förkyld iaf :) Ajja, får väl se hur det går. Kryckorna är lagt fram så vi inte glömmer dem. Annars sitter jag bara och försöker fördriva tiden. Det är bara pirrigt om jag tänker på det! Jag återkommer väl senare om jag har överlevt ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe det är många resor :)



Jodå det är bara bra med oss, Theo växer och växer :)



När är det dags för ett ljusparty då? Jag börjar ha dåligt med doftljus :)

Postat av: johanna och ozzy

Lycka till,det kommer gå jättebra!:)

kram på dig!!

2010-01-18 @ 11:08:50
Postat av: Anonym

<3!

2010-01-18 @ 11:56:00
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback