Julen är borta!

Nu har jag ringt ams (JA JAG SKRIVER AMS OCH INTE ARBETSFÖRMEDLINGEN, det är för långt) och det funkar när man går in på ams.se! igen för jag hittade inte ett papper jag skulle skriva ut. Jag har tagit bort alla grejer från julgranen, så när H kommer hem åker den till Arnis ;) Alla julgrejer är borta, skönt! Det är alltid lika skönt att få bort allt, det blir så rent och snyggt. :) Måste bara dammsuga och fixa lite grejer, det är lite stökigt nu. Tog mig en välförtjänt sovmorgon idag, ända till tio :) Men jag blir alltid så seg när jag sover länge...

Imorgon ska jag ev köpa en ny bil! :D Den var dock lite dyrare än vad jag hade tänkt, men den är så fräsch och inte speciellt gammal, 98:a är det. :) Fick ett erbjudande på en dator av Mats också. Den var sååå bra, och till ett sååå bra pris. Kan jag inte skita lite pengar nu alltså? Bil är ju viktigare, nu när jag ska börja om att jobba och så. Datorn kan ju vänta... Men jag VILL HA! (A)

Nu ska jag trots kylan, pälsa på mig massa kläder och gå en promenad :) Sedan när H kommer hem far vi till min bästa vän och hennes pojkvän! Som jag saknar henne alltså, jämt! Det är så sorgligt när jag tänker på framtiden. Jag vill kunna vara med henne varje dag! Jag vill att våra barn ska få växa upp tillsammans, vara vänner. Jag vill vi ska kunna dela allt sånt. Vara mammaledig tillsammans vore inte så dumt heller ;) Nu är det ju ett bra tag bort, men ändå. Jag vet ju att det inte kommer vara möjligt. Vi bor alldeles för långt ifrån varandra :(

Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback