Carola och en flygel


En bild som jag tog under konserten :)

Efter underbar tid tillsammans sedan jag kom hem från min lilla södertripp så begav vi oss igår ut på biläventyr igen. Med denna gång Lycksele som destination. Det var nämligen så att jag frågade om han kunde tänka sig att följa mig för att se Carola där. :) Och det ville han! Han tyckte till och med att några låtar var fina! Det var kul, mer än jag hade förväntat mig. Konserten var bra, omän lite mycket "Jesussnack" ibland, det tycker jag förstör lite. Men den var så fin! Och Mats som spelade på flygeln - blind! Helt otroligt vad duktig han var! Och Pelle också såklart:) Konserten var iaf bra och vi var nöjda efteråt. Efteråt väntade vi en stund och så kom Pelle... Jag pratade lite med honom och så gav han mig en av sina buketter han hade fått. Han är så söt:) Sedan kom Carola så vi snackade lite (Jag presenterade henne för H) ;) haha Det gjorde jag för Pelle också såklart. Det var lite speciellt sådär. Så det blev en lyckad kväll! Det är nämligen så att den här gången var speciell. Liksom typ... kanske... sista gången! Jag kommer iaf inte fara till Sthlm mer för att se... Jag vet inte, jag har liksom inte samma "behov" av det. Förut var det mest för gemenskapen med de nya vännerna. Men när inte det blev på samma sätt längre så blev det helt enkelt inte lika kul. Jag tycker det är minst lika kul (om inte roligare) att ses bara vi utan "anledning" liksom. Och tänk, utan Carola hade jag aldrig träffat min underbara vän Anna! <3 Visst, jag kommer alltid tycka Carola är bra, och det är alltid speciellt att se henne live. Det där lilla extra som hon alltid får ut. Men jag har så mycket annat i livet och jag lyssnar faktiskt inte alls lika mycket på henne längre, men kommer hon till Piteå eller Luleå så visst ;) Hon kommer alltid vara bra och duktig på det hon gör - det är då en sak som är säkert :) Så den som lever får väl se när och om det blir nästa gång!


Min bukett av älsklingen och den av Pelle till höger :) Jag ÄLSKAR blommor, så det är kul!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fin bukett,den skulle jag vilja ha.Kul att henke ville följa med.

2010-02-28 @ 11:47:05
Postat av: Jennie

Är det du som skriver som anna i kommentarer på min blogg för det är nämligen någon från samma IP adress som en tidigare kommentar från dig.



Kram

Postat av: Jennie

Nu tror jag att jag kopplat =), duu har nog kommenterat från din kompis annas dator någon gång =)...

2010-02-28 @ 14:08:52
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hehe jo jag kopplade ju det sen att det är din kompis som kommentaret =). Blev lite förvånad då jag sågg att IP-adressen var samma och drog förhastade slutsatser =)

2010-02-28 @ 14:41:06
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh vad glad jag blir! Jag hoppas de går bra för dig med <3

Jo,den handalr om det! Den var så sorglig!

Vad roligt att du har varit och stt Carola! Själv är jag inget fan,men ändå ;)

Kram!

2010-03-01 @ 15:35:33
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback