Påsk i Kuri 2010

Ja, nu är vi alltså hemma igen. Eller vi åkte direkt till stugan när vi kom hem. Jag slängde bara i en tvätt med alla våra underkläder. MEN, vad hände då? Jodå, det slank dit min gröna strandklänning (som jag hade tänkt slänga i Indien men det blev aldrig av), så ALLA våra underkläder är i princip en äcklig mintgrön färg! Måste testa färga dem svarta (vet ju att sömmarna inte blir svarta, men allt är väl finare än äckel-mint-grön)

Tänkte skriva lite mer om Indienresan när vi kommer hem igen, när jag har tid. Tänkte visa lite bilder också, och lägga upp ännu fler på Facebook kanske.

Nu är det klarblå himmel och sol, så nu ska vi bege oss ut. Har förresten varit en sväng till Kåbban idag också, var dåligt före och mycket folk, så vi tog bara ett åk. Knät kändes okej, men inte stabilt. Så det var nog bäst så. Malin, Petter och barnen var också med så vi åkte madrass med dem. Jättehärligt :) Nu håller dem på att klä på sig igen, är lite sugen på att snurra runt dem på madrassen. ;)

Tänkte bjuda på en bild nu iaf, så det inte blir bildlöst nu när jag kommit hem igen ;)

Och så har jag ju äntligen fått prata med Karin som också kommit hem nu efter tio veckor i Thailand :D


Vi (eller jag) ville inte hem, därav dessa miner :p

Kommentarer
Postat av: karin

haha jag och stewen tog också en sån där bild ;) fast den bästa ledsenbilden tog ju vi i mexiko :D hihi

Postat av: Jennie

Oj vad färg ni fått. Det ser ut som du bränt dig lite. Stämmer detta? Usch vilket försprång du har fått till sommaren!!!!

Hehe mintgrönt är väll snyggt =), kunde vart värre ;)!



Kram och glad påsk

2010-04-03 @ 21:28:44
URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: karin

ja det måste vi :) haha ja jag vet inte riktigt, har inte fört över de än..men det blev ett minneskort på 1 gig, ett på 2 och ett på 4... :P fast mycket skit också, måste rensa :P syns snart :D

2010-04-03 @ 21:35:37
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Karro Vennberg

Förbannat vad bruna ni är! inte alls avis;)

2010-04-04 @ 19:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback