Oplanerad dag som blev fullspäckad


En bild på henke och jag i lördags på snabbspontan festen hos Frida. =) Henke något fullare än mig ;) Jag drack bara 1,5 öl (Ni läste rätt, ÖL) haha


En dag som denna hade jag inte mycket planerat men det blev fullt upp ändå. Blev barnvakt åt underbara Emma medan Malin badade med Emil. (Emma har vattkoppor) Sedan bjöd hon på plättlunch (Malin alltså inte Emma), gott! Sedan körde jag förbi Sofia för att ta mig en titt på deras hus. Mycket snyggt och unikt måste jag säga! :) Sedan kom jag på att jag måste fixa lite grejs med Step In, men min sjukgymnast har fortfarande inte fått ta sig hem än (hon har ju varit i Thailand) men förhoppningsvis är hon på jobbet imorgon. Sedan till huset och måla lite och nu är vi hemma och jag ska precis ta mig en dusch och hoppa i sängen sedan! Det var min dag och då vet ni att jag lever ;)

Skuttis, du är bäst! <3 Ville bara skriva det till dig här. En liten hälsning. Finns alltid här <3 Du är en av de starkaste människorna jag känner <3 Du kommer fixa det här. TILLSAMMANS! Kommer du ihåg? Vi ska alltid va tillsammans!


Kommentarer
Postat av: anna

Du är bättre <3 Alltid tillsammans, kommer alltid ihåg det!



Tycker om bilden på er!!

Postat av: Sandra

Vi fick låna mammas bil =) Jo de är kul med ny bil, vi är jätte nöjda =D

2010-04-22 @ 10:53:58
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback