Ny sidoblogg

Jag har öppnat en sidoblogg till den här bloggen, där jag skriver av mig lite. Så jag kommer länka till den när jag har skrivit där. Så kan de som har bloglovin ändå följa mig. Men den kommer inte alla ha tillgång till. Så om ni vill läsa där också får ni vackert fråga, men ta inte illa upp om ni inte får lösenordet. Jag vet inte, det kanske lika gärna är ingen som vill läsa den. Men det är ändå skönt att skriva av sig lite ibland. :) Det kommer vara väldigt få som får lösenordet hur som helst, de som jag litar på och som jag vet bryr sig om det som står där. :) Den här bloggen kommer jag använda precis som vanligt, bara det att när jag känner att skriva av mig mer så skriver jag här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback