Att jobba är rena semestern :)

Ja där hade jag skrivit ett inlägg och så glömde jag publicera det :P Skrev iaf bara att vi jobbat hårt till sent på kvällarna hela helgen och att jobba idag är som rena semestern. ;) Har delad tur så ska strax fara tillbaka till jobbet. Vi har varit och beställt tapeter nu men pga. flygkaoset så kanske vi inte får dem i veckan :( Vette tusan hur vi gör då när flyttlasset kommer gå på lördag!

Lämnade förresten min cykel hos Frida i lördags så jag var tvungen ta Henkes på jobbet imorse. Haha, hur lyckas killar? Inte är de väl mer viga än oss? Höll fan inte på att komma av den utan att ramla. Måste ha sett roligt ut för de förbigående ;)

Här kommer en efterlängtad (hoppas jag) utlovad bild på kaoset.


Jag i kökskaoset! Det roliga jobbet att riva. :P Ovanför bänken kan ni se (kanske) att vi rivit ner skåpet som var ovanför. Blev BETYDLIGT mer öppet och fint :)

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas att ni får tapeterna i tid.

2010-04-19 @ 16:50:48
Postat av: Erika G

Fint att öppna upp sådär! nu har ni ju typ en bardisk också nästan :) Duktiga ni är på att fixa och dona, ska bli spännande att få se resultatet! kramar

2010-04-19 @ 17:11:07
Postat av: karin

ooh, spännande att se huset sen :)



jag klickade på Konto - Min blogg, och sen Ändra blogginfo.sen kryssade jag för Uppdatera visningsbild :)

Postat av: karin

testa igen... konto - min blogg - ändra blogginfo. nedanför "ta kontroll över din blogg" ska det stå din bloggs namn och "Statistik" och "Ändra blogginfo". där kan du uppdatera bilden !

2010-04-19 @ 23:03:56
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, vad roligt! Längtar till jag får se lite bilder :) Hur är allt annars då? Finns det mycket jobb på Djupviken å Backen? När kommer du å hälsar på? :) KRAM

2010-04-20 @ 08:52:17
URL: http://psafia.blogg.se/
Postat av: carro

vad fint det blir!! Duktiga ni är!

2010-04-20 @ 08:58:47
Postat av: Linnea

tack! vad duktiga ni är som renoverar.. Du får bjuda på kaffe och bulle när ni är klara=)

2010-04-21 @ 21:39:11
URL: http://oegonbadskopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback