Att väntan inte leder nånstans

Tummen ner för folk som verkar så trevliga i telefon och sedan inte ens kommer på ett överenskommet "möte". Det handlar förstås om bilköparen... IGEN! En kvinna som ringde igår och verkade jättetrevlig och PÅ, hon lät jättesugen på bilen. Skulle först komma igår, men ville se den i dagsljus så skulle komma mellan 12-13 idag, och ringa före. Hon har inte dykt upp och inte ringt heller! Ajja, alla är inte lika trevliga som alla i min omgivning är ;)Inte för att jag hade planerat så mycket att göra idag, men annars hade vi ju kunnat ringa jourcentralen och eventuellt få komma på akuten. Är less det här nu! Nåt måste hända och det helst IGÅR! Blev bättre igår efter bubbelbadet men nu är det lika dåligt som innan det om inte värre. Blir tokig, vill ha luft! Får sätta mig på balkongen kanske. :P haha

Har bakat sockerbullar idag! Och några kanelisar blev det också av lite deg som blev över. (Till födelsedagen) Tänkte fylla hela mitt trevåningskakfat :) Funderar om jag ska ha kalas för vännerna på fredag eller om jag ska ha fest? Vilka är på en eventuell fest? Annars blir det nog fest hur som helst för oss, jag är riktigt sugen faktiskt. Det var så längesedan jag var på en liten fyllefest. :) haha Vi funderar på att annars fara till Boden på lördag till Henkes syrra. :) Får se vad som händer och fötter!

Här kommer en bild på underverken!





Henke ska till Luleå till hans kusin och festa (studentfest typ). Jag fick inte följa. :P (Inte för jag ville det heller, tycker det är viktigt att hitta på saker var för sig). Det jobbiga är bara att jag inte kommer kunna sova förrän han är hemma. Lär ha tråkigt hela kvällen...


Visst är han snygg? ;) Ny skjorta kvällen till ära!

Igår blev det bad på Pite Havsbad med Henke, Emma, Simon och Karin. Sedan blev det middag ute och sedan idolkväll hos oss. Då anslöt också Erika och Tommy. :) Mycket trevligt. (Förutom att jag fick sådana magontanfäll hela tiden till och från). Ajaj, idag är det bättre dock.

Nu ska jag rulla tummarna, kanske se lite nyaste Greys (har några avsnitt som inte gått på TV här i Sverige än) Wihoooo! Lite scrap kanske? Läsa? Sticka? Det vanliga, tråkiga...

Kommentarer
Postat av: maud sandberg

Vilken osis du har ,men bullarna verkar vara goda längtar till torsdag då jag får smaka.

Henke var fin i den nya skjortan.Hoppas tanten hör av sig i dag.

2009-10-11 @ 09:06:11
Postat av: Anna

Okej! Tack för tipset.. :) ska framföra det till sofie också då...!

Postat av: karin

fina bullar!! :)

2009-10-11 @ 11:50:55
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Ja den betyder faktiskt mycket för mig den skålen. Jag fick den av en arbetskamrat tillsammans med fina ord. Tack så mycket för din kommentar, den värmde, och väldigt roligt att du kommenterade.. alltid skoj då man får chansen att se vem som gömmer sig bakom statistikens siffror =)!



Jag gör den i word 2007, en enkel tabell bara. Sen så PrtSc och in i paint =)!



Kram

2009-10-12 @ 17:39:32
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Du ska bara veta hur mycket din kommentar värmde! Tusen tack för dom snälla orden!!!!



Oftast fastnar man för bloggar som man antingen kan känna igen sig själv i, bloggar som man stör sig lite på, eller bloggar om ett liv man önskar man levde. Iaf är det så för mig.



Ja min terapeut har sgat att då man har BMI 18 så är det inte skadligt för kroppen med träning längre. Dock så får jag ju inte träna för att gå ner i vikt. Vilket har varit den enda anledningen till att jag tränat innan =(.. men jag hoppas att jag kan hitta en träning som passar mig såpass att jag kan träna för att må bra!



Skriver du något om din ätstörning? Tittade lite blannd kategorierna, men hittade ingen kategori. Hur går det för dig? Har du varit sjuk länge? Vilken typ av ätstörning. Oj va många frågor jag har känner jag!



Kram

2009-10-13 @ 19:18:28
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

På adressen i adress fältet är jag inne på msn ibland =)!

Hehe ja jag såg bullarna men jag visste ju inte att du hittat receptet hos mig =)... ruskigt goda är dom! Har du vågat smaka?

Jag "får" inte baka längre =(! Kanske lika bra det iofs =). Eller får å får, jag ska smaka på det jag bakar å det vill jag inte.. än.

Jag hoppas att jag ska klara av det snart.



Vad ska du göra i sthlm? Vart bor du?



Mång asäger att dagvården inte är bra. jag hoppas att jag klarar detta så mycket som möjligt på egen hand så jag slipper att ens behöva testa det efter allt jag hört!



Ha en underbart födelsedag imorgon om vi inte hörs innan dess!



Kramar

2009-10-14 @ 19:27:11
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback