Hejdå Sverige!

Imorse när jag skulle gå iväg så kom det en facinerande varelse i min väg. Det kunde ha gått illa (både för mig och den lille filuren) om jag hade trampat på den. Det var nämligen en igelkotte som hade bestämt sig för att ta en paus vid gångvägen. Men när jag tog fram mobilen och skulle fota så sprang den iväg. Klokt :)


Det är inte denna jag höll på att trampa ihjäl (och skada fossingen) Denna tog jag i fredagskväll en bild av)

Jag har också just hunnit se sista avsnittet av One Tree Hill (6:e säsongen). Det märktes att det kommer en till säsong. Sådär kan det ju inte sluta. Hoppas bara inte det jag har hört stämmer. (Har hört ryktet att vissa skådespelare inte ska vara med i sjunde säsongen, men då skiter det ju sig på en gång).

Har också varit effektiv nog att jag har hunnit vara hos Frida & CO ikväll. Det är konstigt det där... När man ska åka bort (om så "bara" för en vecka så måste man hinna träffa ALLA helst, framförallt alla barn), för hur ska man annars kunna klara sig utan dem? Men om man inte ska någonstans så kan det ju faktiskt gå över en vecka som maninte träffar dem. Känner ni igen det där? Så är det jämt för mig när jag ska ut och resa i den stora, öppna, vida världen. Fick krama och pussa på Mira så jag klarar mig en vecka. (hoppas jag)



Har länge sagt jag ska lägga ut bilder på lägenheten. Here it comes. (Mer bilder kan ni se i bilddagboken)
Http://saaris.bilddagboken.se och klicka på den 20:e så kommer bilderna. :)

 

Annars har jag försökt kolla i resväskan och plocka bort lite plagg (jag vill ju ha allt med mig, och kunna ha friheten att välja mellan några plagg på kvällen) Jag vet ju inte vad jag vill ha just den kvällen eller hur varmt det är? Eller hur? :P
Nu ligger Henke här på soffan bredvid mig och sover. Det kanske dags att krypa till kojs så vi vaknar och är utvilade imorgon? Vi far ju inte förrän på kvällen, men ändå :)

Då säger vi HEJDÅ till Sverige och HEJ till Bulgarien. Syns & hörs om en vecka. Vill även passa på att säga Grattis till Emma N som fyller 22 under tiden vi är borta. Jag har inte glömt dig ;)

Puss & hej leverpastej! Sköt om er alla här hemma nu! <3

Kommentarer
Postat av: anna

trevlig resa!!

2009-05-21 @ 11:27:21
Postat av: sass

va fint de ser ut!

ha så kul på resan nu! :)

2009-05-21 @ 19:20:01
Postat av: karin

ja den är sjukt god den där glassen! den skulle du gilla :) mjo jag brukar ställa in på närbild bara.. :) i miss you!! syns snart :D tusen kramar

Postat av: karin

förresten du måste blogga om bulgarien snarast tycker jag.. :D

2009-05-29 @ 19:49:34
Postat av: Jennifer

Jaa precis! :D Helt underligt att vara tebax nu hemma, känns nästan som man drömt hela underbara resan. :) Jaa, det borde vi absolut! Vi måste ju bli pizzabagerskor någon dag här framöver! ;D

2009-05-30 @ 20:48:25
URL: http://jacobssonjennifer.blogg.se/
Postat av: karin

:D asså vad är det för skillnad på närbild och digital närbild? när ska man använda vad? :p

2009-05-31 @ 23:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback