Göteborg, Lerum och Anna! <3

Jag tänkte försöka mig på att skriva om allt det underbara jag varit med om de senaste två helgerna. Jag börjar med Göteborg. Tågresan var förstås seg, men på något underligt sätt överlever jag alltid och det går "ganska" bra. Då kan jag inte göra annat än att verkligen "HA TID" att fundera över saker och ting, som kan behövas ibland.

Väl på plats i Göteborg väntade jag ca en timma innan Anna kom  :D Det var väääärsta sommarvärmen och jag hade jeans och långärmat på mig. = VARMT! Men inte är jag den som klagar för det :) Vi kollade lite snabbt på en skivaffär och sedan letade vi en lunchrestaurang som Anna hade varit på en gång som vi aldrig höll på att hitta. Precis när vi gav upp så hittade vi den. :)

Sedan begav vi oss till vårt hotell och gjorde oss riktigt snygga ;) Sedan ville vi gå in till Lerum där konserten skulle vara så vi verkligen var säkra på att vi hittade. Det gjorde vi och Unos folk var redan där ;) (För er som är sugna på att flytta till Lerum, gör INTE det) Ödsligare ställe får man söka efter! Vi letade efter en glass i säkert två timmar, till slut hjälpte en snäll man oss att hitta, och Ica fanns där vi började leta från början. Vi tittade bara inte längra fram än vad näsan pekade. haha

Vi satte oss på en bänk utanför där konserten skulle vara och njöt i solen fram till det var dags att gå in. Konserten kan jag inte ens beskriva, det är så svårt att beskriva för de som inte var där, och för de som inte förstår sig på den musiken ;) Underbart var det utan att tveka, men det räcker inte så. Underbart säger man ju alltid, men det ÄR så mycket mer än så! Jag hade tänkt att knuffa upp Anna på scenen för att sjunga "Erika" med Uno, när vi liksom hade chansen. Det ångrar jag att jag inte gjorde. Anna är så fin och hon skulle passa sååå bra på scen med älskade Uno. :) Vi fick med oss ALLA i publiken en gång, men en annan gång (på den ösigaste låten) fick vi stå upp helt ensamma längst fram. Lite pinsamt, men efteråt fick vi höra att Uno och Ellinor gillade det :) TUR :) Vi var tydligen så söta där längst fram som sjöng med och log tillbaka när de log mot oss. SÅÅÅÅ BRA VAR DET! Kan inte säga så mycket annat som framhäver hur bra det verkligen var. Slår helt klart Kungsbacka konserten vi var på förra året tillsammans! Värt att nämnas är det udda, men braiga förbandet, P5 records. Duktiga tjejer!

Sedan blir det ju alltid ett slut på det roliga, vi hade inte bara lite ont i fötterna när vi skulle hem. (Jag hade nog ont, för att inte tala om hur ont Anna måste ha haft, värsta blåsan fick hon så hon gick barfota stackaren) När vi skulle sova så låg vi och pratade länge, det var mysigt.

Söndagen var det dags för hemresedagen :( Vi shoppade en massa, eller rättare sagt så shoppade jag en massa. Usch vad jag gjort av med pengar den senaste tiden, nu måste jag verkligen leva snålt! Men det var det värt :)


Utsikt från hotellet


Vackra Anna <3

Miss all that! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så mysigt att läsa om allt (eller ja inte allt men du fattar ;) Skrev ner hela vår helg (mer än det jag skrev i bloggen) lite mer i detalj på datorn och du har skrivit ganska lika som mig på en del, hihi =) Saknar dig som attan. Kom med till liseberg Sara!! Vi måste styra upp det snarast. Ska bli kul att läsa om Dublin sen. puss <333



(på tal om min tå, den blev värre på tisdagen sen, hela foten värkte utan att man tog i den ens, fy fan! men nu kan jag gå igen, till och med med SKOR ! )

2009-05-05 @ 18:22:53
Postat av: Carro N

Ni verkar ha haft det toppen! Glad för din skull!

2009-05-07 @ 14:07:35
Postat av: Sandra

Helt ärligt så har jag inte gjort designen själv. Gå in på den här sidan http://www.snyggareblogg.se/ där får du gratis designer, där hitta jag min =)

2009-05-07 @ 23:00:37
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Erika

svar på inlägget: ja, det är ungeffär vad jag har lärt mig också, byta färg och text.. haha.. :P vi får gå en kurs eller nåt:P men hur byter man bild?? :)

2009-05-08 @ 11:24:36
URL: http://erajkagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback