Lets dance är inte kul

Tänkte göra mig ett försök av att knåpa ihop något här...
Fredagkväll alltså. Från att i mitten på veckan ha hur många planer som helst för helgen med bland annat både slalom och visit till ishotellet, till.... Hör och häpna... Ingenting... Henke pratade om att åka fårön runt (på skridskor) om det är soligt imorgon. (Undrar om jag har kvar något av min skridsko-talang)? (vilket det inte lär vara) jag skulle vilja testa längdskidor. Är sugen på att köpa mig ett par men ska vara klok nog att låna Henkes och testa först (han ska såklart åka med mig, men han får åka i hans kompis skidor.) Får väl se om det blir något av det eftersom alla planer hittils gått i kras. På onsdag fyller han 25! Tiden den går! Jobbar dock kväll då vilket är tråkigt, men jag har planer ändå.:) Han ska ha fest på lördag men vad jag vet kommer ingen av mina kompisar, vilket jag såklart tycker är tråkigt. Men jag tror det blir grymt kul (framförallt för Henke). Först ska grabbarna köra lasergame här i stan. Sedan ska de äta nånstans och så fortsätta festen hos hans kompis källare (värsta lyx, de får hyra värsta bassängen i källaren i hans hyreshus). Då kanske jag anländer (hittils vet jag bara grabbar som ska dit dock och jag tänker inte bada, bara så ni vet) :p Det blir väl bastu och så för de som vill. Sedan fortsätter festen hos oss fram till utgång! Välkomna ni som vill mina vänner, jag kommer att sakna er annars ju! Sedan har jag ju lite egna planer, som jag inte ska avslöja, eftersom han tjuvläser min blogg (OCH ALDRIG KOMMENTERAR).

Nu sitter jag och slötittar på letsdance. Jag tycker inte det är kul. Faktiskt. Men något bra är det väl för hade jag inte sett det här så hade jag gjort.... ja.... något annat.

 Andas genom mig! Så jävla bra låt! Alltså Unos texter är seriöst unika. Jag älskar dem! Tack Anna för att du fick mig att inse det! <3

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du får en trevlig helg :)

Visst är dom unika, alla. Kommer aldrig sluta beundra hans talang. Och jag är så glad att du kan känna lite av det jag gör i dom, glad att du upptäckt honom också. hihi :) Längtar mig nästan sönder tills vi ses, var beredd på att lappa ihop mig på centralen. KRAM <3

Postat av: henke

:p

2009-03-06 @ 21:57:08
Postat av: henke

:p

2009-03-06 @ 21:57:26
Postat av: Erika

Det hade verkligen varit superroligt att kunna vara med på henkes fest och i helgen å de.. himmla skit med all innebandy som slukar tid... men bara 4 matcher kvar, sen då jäklar! :) ha det toppen så hörs vi! kramo

2009-03-07 @ 09:07:30
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: Sassi

Lets dance är JÄTTEKUL! :) haha

2009-03-23 @ 10:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback