Helgen

Helgen som varit har gått fort men ändå sakta för mig... Fredagen var som sagt lite småseg, men lördagen begav vi oss ut på isen! Kändes att det var x antal år sedan jag stod på ett par skrillor. Men vi åkte iväg! Jag, Henke och Balton. :) Efter två km skulle vi vila och då kände jag hur ont det gjorde i min fot, på fotknölen rättare sagt. Jag berättade det för Henke och han lekta doktor, tog av mig skridskon och skulle se om han hade knytt för hårt (ja jag kunde inte riktigt med det där med att remma skridskorna, det gjorde ju så ont i fingrarna) haha Jag tar av mig strumpan för att massera lite och vad ser jag då? DET BLÖDER! Ja, så det var bara att vända om. Men nu gjorde det så ont att jag var tvungen att tolka bakom Henke. haha Han fick iaf bra med motion! Sedan vid 17 tiden begav jag mig till Frida där det var babyshower för Johanna. Det var kul! Hennes min går inte att köpa alltså!

Nu är Henke och åker med Patte och Balton, han frågade om jag skulle följa men jag passar nog ;) Får bli när skavsåret är helt borta! Idag vaknade jag tidigt, gick en promenad för att inte väcka Henkes syster som sovit här inatt (hon var på fest igår). Sedan ringde Erika och vi bestämde vi ska och träna nu klockan tolv! Oj, jag måste byta om ser jag nu! Klockan är mycket! Jag som har en sockerkaka i ugnen. haha Har bakat två kakor, den ena blev inte så lyckad, det var ett nytt recept, banan-tosca-kaka typ! Med naturgodisbananer som glasyr typ. Men den funkar nog att bjuda på.:) Ska baka två "tårtor" när jag har tid och ork också! Sedan efter träningen har jag och Malin bestämt vi ska gå på en promenad! Okej, ta ut kakan ur ugnen, byta om och sen är jag gone!


Kommentarer
Postat av: karin

oj, hur kunde det börja blöda?! :O shit.. åh jag vill smaka ditt fika ;D varför blev den ena kakan inte så lyckad?

Postat av: Erika

Vad duktig du är som bakar :) synd på skavsåret.. :(

2009-03-09 @ 09:38:49
URL: http://erajkagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback