Ljuset är här

Ikväll var två kompisar till Henke här en stund + Anna-Maria, vi spelade lite guitarhero innan de skulle på bio (jag ville inte följa för jag visste jag skulle somna då)  Så istället gick jag en promenad och när jag gick längs havet så fick jag olika flashbacks. Jag minns när vi åkte skridskor på havet i vintras, det känns som igår. Det är faktiskt sommar nu (omän det känns som höst just nu). Jag vill ta vara på den här sommaren, stanna upp ett tag, njuta av allt som sommaren innebär. Jag vet av erfarenhet att jag har tänkt så förut, många år, och varje år tänker jag likadant i september. "Vart tog sommaren vägen, varför njöt jag inte"? Sedan, varje vår, tänker jag att det är så vackert och att jag ska njuta av sommaren osv.  Det går som i en cirkel det där. Men nu försöker jag tänka på det så ofta jag kommer att tänka på det, NJUT SARA!



När jag gick längs havet så stod solen ganska högt fortfarande, härligt. Jag försökte etsa fast det där ögonblicket i minnet. Jag gillar ljuset, det är skönt att det är ljust dygnet runt, men bara för ett tag. Vore skönt om ljuset kunde proportioneras ut lite mer istället så det slipper vara mörkt dygnet runt under de mörkaste tiderna. Ska bli kul att Anna kommer under den tidiga sommaren i år, jag har beställt bra väder (antagligen därför det är så kallt nu) Jag har efterlyst något att se framemot, och nu har jag det, ganska många saker faktiskt. Först och främst kommer ju Karin hem på torsdag. :D Sedan kommer ju Carro hem också för att fira hennes examen :D Och sedan så kommer Anna hit :D Jag vill inte ens tänka på vad som händer sedan, när allt är över. Men då tänkte jag på en efterlängtad visit till den riktiga storstan för att ta igen förlorad tid med min Sassa. När jag tänker efter så kan ljuset komma ganska snabbt. Jag har ju allt bra mycket att se framemot, eller hur? Jag har ju världens bästa vänner, när allt kommer omkring <3

Skit, jag tror min hårddisk MED FLERA ÅRS BILDER har kraschat :(((((( jag som köpt en ny för att föra över allt ifall detta skulle hända och så har jag inte hunnit göra det. FAAAN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska försöka få dig att njuta och ta tillvara på de dagar vi har tillsammans i alla fall. Det ska jag lova dig vännen. Sen tror jag att alla tänker så som du. Även om man njuter så är man inte nöjd och önskade mer. Det blir allt bra ska du se, jag vet att det är svårt men det ska bli bra :)

Du hade ju några långlediga perioder, du får gärna komma hit också. Vill du det?



Nej å kära nån Sara, säg inte att alla dina bilder är borta?? Jag skulle döö om jag inte hade backup på bilderna då!??

2009-06-06 @ 18:21:51
Postat av: nathalie

Skit fin blogg du har! Har du gjort headern själv? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback