Ursäkta att jag är sen men jag kommer precis från...

Nu är vi hos bror min. Snart kommer Karin och Stewn över (vilket är sååå långt) haha Vi tänkte spela lite guitarrhero men vi hittar inte min brors gitarrer. Så vi får se vad det blir. Sedan 18.00 ska vi till Erika och Tommys place för maskeradfest. Ska bli jättekul!

Igår blev det en liten spontan fest också. Typ vid 18 tiden igår kom Henke på att han ville festa med Tommy här i ä-byn. Och så ringde jag och kollade läget så 19.30 befann jag mig hos Karin där vi drack lite och spelade kort tillsammans med Simon som såklart också var på min briljanta idé ;) haha Sedan begav vi oss till festen där Henke och Tommy var. Tänkte först att det här var udda folk, men det var jättekul! :) Erika tittade förbi en riktig snabbis men hon SPRANG därifrån efter max tio minuter, hon var visst för nykter för den festen. ;) Sedan blev det lite efterfest hos Karin innan vi gick över till grannhuset för att sova.

Då vet ni ;) Nu ser jag framemot en superkväll! Hoppas ni får en rolig kväll också! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja jag var nog för nykter ;) tack för igår, det var skoj att ni kom allihopa! :D

2009-07-05 @ 17:04:14
Postat av: Anonym

Så roligt du har det vännen. önskar ajg kunde vara med dig!

2009-07-06 @ 16:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback