PDOL, helgens bravader!

Oj vilken PDOL helg. Den har varit rent ut sagt förjävlig men ändå helt jävla underbar. Ni som har sovit hos oss kanske vet vad jag menar, men ni vet att det var underbart när det inte var förjävligt också. <3

Älskade Nathalie var också med oss både torsdag och fredag. (stackare som inte fick sova nånting den natten) ;) Det var kul! Och Simon, Sara V och Moa kom också på fredagen då vi ägde schlagertältet. haha! Har en klockren film därifrån. haha

Spelade såklart på chokladhjulet. Hade rätt siffra, men blev förstås i fel fält så jag vann bara ett mjukisdjur. Vilken besvikelse ;)

I onsdags fyllde mamma hela 50 år! Och lördag var jag i stugan mellan 16-19 och firade henne ännu mer. Lärde gulleEmma kubb, och hon var så glad! Det gjorde mig glad! Så grattis än en gång älskade mamma till dina 50 år! Nu väntar de kommande 50 BÄSTA åren ;) Livet börjar ju vid 50, visst var det så? ;)

Och lilla Emma har blivit stor den 18:e juli, hela 6 år! Så grattis till dig också <3 Mer bilder kommer väl på bilddagboken ;)




Jag & AM som helgen till ära har bott hos oss :) Mycket trevligt!


Testade Saras skinnjacka. Har fått för mig att jag aldrig skulle passa i en, men tyckte ändå den här funkade (bara den skulle vara i rätt storlek också förstås) Men Henke tyckte inte alls jag passade i den :) haha


Mira var också med på kalaset förstås :)

Kommentarer
Postat av: karin

träffade din mamma på ica här en dag, grattade henne i efterskott :D vad roligt att ni haft kul i helgen!! oj att emma redan är 6 år!! herregud! du var cool i skinnjackan ju :D och vad söt mira är :) hoppas du har det bra! måste ses snart!! kram!

2009-07-26 @ 17:55:51
Postat av: Simon

"Och Simon, Sara V och Moa kom också på torsdagen" Fredag :D vi var där Fredag inte Torsdag, sen var vi ju ut Lördag också fullt ös då!



ja vem passar inte i skinnjacka! ;D det är ett universal plagg alla kan ha det!



grym helg i alla fall... så nu är det bara att ladda inför Kalaset nu till helgen och Farmen den 8th Aug.

2009-07-26 @ 19:32:00
Postat av: tant a-m

sara! tack själv så himla mycket, jag glömde ju säga det när vi for idag.. så, tacktacktack!

och du vet - livet är fan upp & ner hela tiden, vi är trots allt bara människor.. :)

sköt om dig, kram!

Postat av: Anonym

Äsch, att jag inte fick sova var inte det västa som hände under helgen, så det kan jag överleva. Tack för att du finns, du är underbar! <3 kram

2009-07-26 @ 20:55:13
Postat av: Sass

du va grymt snygg i skinnjackan! de passade så bra till resten också:)

vi sees snart!

2009-07-26 @ 23:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback