Akuten

Åh Gud. Vilka dygn de här tre senaste har varit! Inte många timmar sömn, fattar egentligen inte vad jag går på för slags energi idag, att jag ens orkar vara uppe? Igår kväll runt elva blev det akuten. Kunde fan inte andas alltså. Läkaren jag fick var väl lite sisådär, men nu hoppas jag att det blir bra snart! Är så less!

Idag kom äntligen solen igen! :D Är väl bara att njuta, för jag har hört den ska försvinna snart igen. :( Jag & Henke har köpt myrdödarspray, så nu ska inga myror in på balkongen mer! Och nu ska ni få höra mina vänner... Jag har planterat lite mer blommor och tagit bort några som dött. Blev så fint :) Och planterade lite nya också. Och Karin, Irland blommorna blomstrar för fulla muggar :)

Nu vill jag ut i solen och det tänker jag göra och hoppas att jag inte blir sjukare av det!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: karin

herregud, att du fick åka till akuten!?! :S hopppas du mår bättre! härligt att irlandsblommorna blommar :D krya på dig nu! <3 bamsekram

2009-07-13 @ 20:50:01
Postat av: Anonym

dumma sjuka säger jag bara. nu måste du krya på dig!!!! KRAM!

2009-07-14 @ 09:35:32
Postat av: tant a-m

ah, myror.. >:-[

då måste jag tipsa om att ni köper myrr/myrdosor, borde finnas på typ claes ohlson.. vi hade samma problem när jag bodde i umeå, men sådana där "dosor" fixade biffen galant om sprayen nu inte funkar superbra! :D



och krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback