Vantar är inget för mig!

Jag har ett val, men jag vill inte se det. Jag vill inte veta av det och jag förstår verkligen inte varför!
Så är det mina vänner!

Nu ska jag strax tillbaka till jobbet. Segt att jobba delad tur två dagar i rad, och dessutom EN FREDAG :( suck. But I need the money! ;) Efter jobbet ska jag bege mig till Frida en stund. Johanna ska också vara där, bara ta det lugnt. Ser jag framemot. Då kanske kvällen går snabbare?

Förresten, måste berätta hur KLANTIG jag är. Köpte ett par nya vantar igår på Åhléns eftersom jag tappat min ena vante (favoriterna som var så varma), och så tappade jag en annan vante från ett annat par, så i några dagar gick jag med omaka vantar. (en svart och en vit) haha Iaf, idag har jag glömt dem NYA vantarna nånstans! Suck. Men jag kommer få tillbaka dem eftersom jag vet var dem är iaf ;) Men såååå typiskt mig! Om vi nu ska åka slalom imorgon? Hur gör jag då? Hoppas att mamma har ett par jag kan låna? För jag tänker inte köpa nya igen, för jag ska köpa mina favoriter på Jokkmokksmarknaden sedan när det är dags för det! Fan, vad ointressant jag skriver. Rår inte för det! :P Jag bara skriver det onödiga som min hjärna plockar fram, skyll på den mina vänner ;)

Kommentarer
Postat av: kicki

Haha su är så jävla skönt gumman! :) Fan vad jag saknar dig. Jag vill verkligen ses snart så att vi bara kan sitta och snacka en massa strunt! :)

Jag älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback