trevligt?

så var den dagen över, (alltså igår), det gick ju bra, eller?
nu återstår kvällen och så imorgon.

jag har funderat på hur snabbt allting kan förändras.
när jag gick skola så tyckte jag det var skitjobbigt att åka buss. men nu saknar jag det. fast bara de gångerna någon jag kände åkte med så man faktiskt kunde prata med någon. det var trevligt. eller de där stunderna i skolan vi satt på bänkarna utanför fontänen och bara snackade skit? det var trevligt. eller alla de där spontana kvällarna vi haft tillsammans? spelkvällar, sommarkvällar, dagar, tekvällar, filmkvällar, you name it! det var trevliga tider! nu är jämt tiden så himla begränsad när jag är hemma i nystrand... jag hinner inte allt det jag vill göra. det är INTE trevligt.
nu håller alla på att växa upp och göra allt vad deras drömmar vill. bara inte VI försvinner, låt oss inte växa isär!! låt oss hålla ihop, vad tiderna än bär med till oss. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback