låt mig inte gå

Jag har så svårt att förstå hur andra människor tänker ibland... Inte för att jag kan veta hur någon annan tänker, men..inte så konstigt egentligen. Men ibland kan även jag få behöva veta att jag är saknad... Inte så konstigt heller egentligen. Nåja, det jag ville komma till (utan att lyckas särskilt bra) är att  i helgen är jag hemma i Nystrand och låter mamma skämma bort mig. Jag orkar inte tänka eller göra något känns det som. Jag bara försöker vara. Hade väl tänkt försöka hinna hälsa på mina nära och kära också. =)

låt mig hålla fast vid dig
vill inte låta dig gå
vinden brusar lika högt som mitt hjärta slår
jag kan inte släppa taget
vid det här laget har det gått för långt
jag känner vinden i mitt hår
den sveper förbi lika snabbt som du lät mig gå
snälla låt mig inte gå

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ääär saaknad. jag saknar dig. det brukar jag tala om i alla fall, så det hoppas jag du veeet :)

2009-01-17 @ 16:32:33
Postat av: Kicki

svar på din kommentar:

Ja vi var på fäviken och sov i bilen. Dock så snarkade Malinda så mkt så jag gick ut och la mig ;p Vi får sova ute någongång vännen! <3

Postat av: Saass

du är sjukt saknad!!

kul att du börjat blogga igen också! :)

Puss på dig!

2009-01-19 @ 22:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback