I dina öppna händer

Nu är det snart dags för avskedsfest för Karin och Stewen som lämnar trygga Älvsbyn för ett äventyr som heter duga, eller rättare sagt Dublin! (I typ 5 månader) Är så glad för deras skull att de ska få uppleva det men är ju såklart ledsen att Karin kommer finnas så långt bort ifrån mig :( Har köpt en liten avskedspresent till henne, tycker den är lite kul :) Bra att ha, tycker JAG iaf. haha

Iaf, jag hade otroligt svårt att välja klänning till ikväll, så jag fick ta lite kort och skicka till Anna så hon kunde hjälpa mig. Med hjälp av hennes hjälp lyckades jag fixa valet av klänning. Kanske lägger ut bilder så får ni gissa vilken vi valde? Mamma tyckte en och Anna den andra, och det blev som Anna tyckte. ;)

Denna...


eller...


... denna?


Nu väntar jag bara på att Henke och Patte ska komma så jag får mina hårklämmor så jag kan fixa det sista med frisyren sen bär det av till Karins house! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

avskedspresenten var kanon, tycker jag med :) hoppas du inte ångrar valet av klänning nu då ;)

2009-01-24 @ 19:40:00
Postat av: karin

jättegulligt med presenten :D tack så mycket! ska jag skriva maaassa brev ;D undrar hur länge det tar innan dom kommer fram?!

2009-01-25 @ 13:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback