Alla mina ord har tagit slut?

Luleå vann ikväll! Nu ligger dem fyra. (Bara så ni vet och har koll)

Ja, vad ska jag säga om dagen som varit då? Lite speciell sådär... Ett möte mellan två människor och ett telefonsamtal kan betyda mycket. Otroligt mycket! Är inte kräsen på det nu för tiden minsann (har jag någonsin varit det)?
Det är facinerande hur lite man kan veta om andra människor egentligen... Och hur lite ni kan veta om mig? Det tar lång tid och inte alla som släpps in i varandras "inre murar". Vissa kanske tror de tagit sig igenom, men det kanske egentligen bara är en tredjedel av muren. Hur kan man veta det då? Ja, säg det.

Jag säger ofta att jag inte vet, men jag VET! Om jag får frågan omformulerad så kan jag svara. JAG VET VISST! Jag har mycket att säga, egentligen. Jag har faktiskt mycket att säga! Men det är inte allt som kommer ut...

Och njut nu Emma & Sara av er vistelse i Thailand! (Jag är inte alls avis)...
Men fy, vad taggad jag blir för asien till hösten. Jag vill verkligen så mycket. Snacka vad mycket man får se och vara med om. Jag vill växa som människa och det tror jag att jag skulle göra genom en sådan resa. Jag vet bara inte hur det ska gå ihop... För det är ingen tvekan att jag vill och vill jag nog mycket kan jag få det att gå ihop också. Men ska jag fara själv? Törs jag det? Tveksamt... Jag vill att H ska följa med, det är bara att hoppas för mig och hålla tummarna för att ekonomin finns där antar jag... Men tänk att kunna se framemot en sådan grej?...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa visst är det så att man tror sig veta mycket om andra. men det finns ju en hel del hos alla som ingen vet någonting om. :) människan är allt mer komplicerad än vad många (kanske alla) ibland vill tro. och tur är väl det, avd tråkigt det skulle vara annars! Så att ta sig ända in, det gör man nog aldrig, så det kan man kanske veta. Kanske, vem vet ;)



Bra att du vet sara, det tror jag med att du gör ;) Men det är inte alltid så lätt att svara för det. Så är det för alla :)



Och angående resan så kan du ju se fram emot den, även om den itne blir av till hösten. Du kan ju ha som mål att göra den resan när det går ekonimiskt för dig och den du vill göra resan med. Går att se fram emot det också :D

2009-01-14 @ 18:04:07
Postat av: Anonym

vad menar du med U texten? jag är nog trög men det klickar inte alls :P haha

2009-01-15 @ 10:51:15
Postat av: Anonym

just för att februari är trist så ska man fixa till det lite vårigt i hemmet så känns det bättre..

2009-01-16 @ 20:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback