Orkar inte vara sjuk!

Det finns ingen som det är så synd om som mig just nu :/ Kroppen har just återhämtat sig sen magsjukan och nu är jag helt väck i förkylning. Känns som att min kropp inte orkar med detta. Har knappt sovit något i natt heller... Ont i huvudet, halsen, snuvig, säkert feber och allt förjävligt! :S Jag är helt väck! Har delad tur idag, fick fara hem när jag var klar iaf, som tur var så gick vi på helgschema idag eftersom det bara är vikarier. Och så började morgonen med att en av vikarierna anmält sig sjuk (magsjuka), så antagligen lär jag få jobba för henne då imorgon... Borde vara hemma, jag vet. Men jag kan inte säga nej! Behöver ju pengarna och är rädd för att jag inte får jobba mer om jag säger nej för mycket. Speciellt när jag har några resor framöver lite smått planerat, så jag vill vara ledig några weekends liksom... Nej panodil och soffan nu fram till halvfyra :/

Ajja, solen lyser iaf och cirka -15 ute. Jag och en söt liten tant kom fram till att det här är nog den snörikaste vintern sedan lång tid tillbaka. (Minns ett år det var liknande med snö när vi var små, men det var kanske när jag var 8 år)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback