"Kort" uppdatering


Kort
uppdatering här nu...

Jobbar jättemycket just nu (antagligen för mkt, många dagar på rad nu) men blir nog ledig måndag och tisdag om jag har tur. Chefen har tingat mig för sommaren och gett mit stora uppmuntrande ord och beröm. Är ju alltid kul fast jag själv tycker att jag aldrig räcker till eller gör det nog bra. Går alltid att göra saker och ting bättre. Dock sade jag att om det dyker upp ett fast jobb så tar jag ju såklart det :p Det förstod hon förstås. En arbetskamrat på andra sidan har fått en stroke:/ Knappt 50 år :/ Shit vad hemskt!

Har hjälpt vickan flytta grejer och packa nu ikväll med Henke och Nicko var också där! Vickan kom på den smarta idén att vi kunde följa till Tärnaby och åka slalom och bo i stuga där när dem ska dit. (ett helt gäng, 17 pers i en stoooor stuga de har hyrt) vi vill jättemycket! Sällan man får det så "billigt" som det trots allt skulle bli... Men det är så mycket jag vill hinna och ha råd med. Men när jag inte törs vara ledig för länge och för många gånger från jobbet? :/ det är svårt att fatta mina beslut ska ni veta!

Det jag vill nu framöver är alltså:
* Hälsa på Carro & Lale
* Åka på äventyr med Anna
* Hälsa på Sassa och leva sthlmsliv med henne :)
* Skidsemester i Tärnaby och Hemmavan (liftkortet gäller i båda backarna)
* Åka till Dublin och hälsa på Stewen och Karin!
* Utlandsresa med Henke

Hur fan ska det gå ihop?! Egentligen är jag inte orolig att få "slut" pengar. Men att jobbet blir påverkat så jag inte får jobba lika mycket :( Det är så skönt nu när jag äntligen har nästan heltid.

Och så vill jag bara säga att jag är så otroligt less denna kyla nu! Vi behöver plusgrader så snön kan smälta lite. Man ser ju fan inte ens över plogkarmarna! :/ Fatta hur mycket snö det är! 1999 sist det var så här läste jag i tidningen. Hoppas det inte blir översvämning sedan om allt smälter samtidigt! Jag blir så lurad varje morgon. Klarblå himmel och sol som möter en genom fönstret. Och så är det bara FÖR kallt ute. Fast jag är glad jag inte bor i Älvsbyn just då, då kan man dra till med tio minusgrader till :( Okej, det blev inte så kort men då vet ni :p haha


Haha, tyckte det såg så fint ut när jag körde bil från en vårdtagare på jobbet och öppnade dörren och fotograferade. haha. Hoppas ingen såg mig, de ska nog ha funderat isf! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket härlig bild, hihi :)

jag håller på och kollar läget med hotellet osv, vi ska allt fixa det här. har en känsla i magen att det kommer bli en underbar upplevelse.. tänk dig en solig varm vårdag/helg där ute på västkusten... mhm!

2009-02-19 @ 21:45:30
Postat av: Erika

Vilka roliga planer du verkar ha! Skoj med skidsemester! :) kramar

Postat av: Carro

härliga planer du har!:) Ska försöka ringa om praktiken idag.. miss U!

2009-02-20 @ 10:15:04
Postat av: Anonym

och nu är läget kollat! tyckte de va bra pris för de stället! Så de känns bra, vi får prata om det snarast möjligt så måste du bestämma så vi kan fixa allt, så inte biljetterna tar slut :)

2009-02-20 @ 14:42:25
Postat av: Anonym

Det är DeSalinos utan Elinor, fast i detta fall är Elinor med i alla fall. :) Och jag kan berätta om det sen när vi hörs av, läst mitt mejl/sms?

2009-02-21 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback