jag vill alltid minnas

Lite tråkiga blogginlägg, jag vet, men mitt liv just nu är tråkigt. Är liite piggare nu på morgonen iaf, men det var jag ju iof igår också, då jag pratade med Carro :) Sen från tolv till typ sju var jag helt däckad typ. Låg i soffan och kunde inte ens se Tv för jag hade så ont. Jag mådde så dåligt så det automatiskt kom tårar. Men sedan vid sju så kunde jag iaf se lite tv. Men sen var jag däckad igen. Sjukt när värktabletter inte hjälpte ett dugg typ!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. (mer än att ligga i soffan då) Hade tänkt ta bussen till älvsbyn ikväll om det nu blir något för att sen åka med N & S tillbaka imorgon. Men då gäller det ju att jag får veta nåt också :p Vill iaf träffa Nathalie nu innan hon åker till Skåne för att jobba! Och lämna lite ljus till de som har beställt;) Men jag måste ju orka också, så ska vila hela dagen så jag kanske orkar! (Fick förresten jobb heeeela nästa vecka nästan + helgen, och det var den vanliga som ringde ut mig, så det kändes bra, att hon faktiskt hörde att jag var sjuk och inget svammel). Och så när jag fick jobb så behöver jag inte tänka på att jag är sjuk och inte jobbar varenda sekund som jag faktiskt gjorde igår på morgonen innan hon ringde.

JAG VILL UT I DEN FRISKA SOLIGA LUFTEN!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske han har kanske, men inget är spikat än. vill du hellre satsa på det än sthlm som vi funderat kring? nej ska verkligen inte glömma henne :P itne en gång till ;)

2009-02-15 @ 10:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback