hennes kinder kan bli våta


Snön bara vräker ner... Antingen svinkallt eller så massa snöfall hela februari månad. Less är jag! Vill ha vår!
Imorse vaknade jag med en mördande huvudvärk. (jag brukar aldrig ha ont i huvudet förutom när jag är förkyld och så) och det gjorde verkligen ont! Steg upp till slut och tog panodil. Blev inte bättre. Gick ut på en liten promenad (tänkte jag behövde luft) men jag har ont än. Men lite mindre är det iaf! Ikväll är det spinning som gäller. Hoppas det går bra! Tänkte även fixa middag till Henke när han kommer hem. Hans favorit :P Fiskpinnar alltså ;) Fast jag tänkte göra det på riktigt, med kokt potatis och spenatsås till, som man fick i skolan. Men jag får se om jag kan äta det :p Ikväll måste vi nog bestämma oss om Tärnaby också. Och så ska jag fixa ihop en musiktripp med Anna! Då kan jag ev. pricka av två saker på listan iaf. ;) Nu vet jag inte vad jag ska göra förrän klockan är dags för våra bästa år. Jag blir helt konstig när jag jobbat så många dagar på rad. Vad gör man när man är ledig?!

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, ja vad gör man egentligen när man är ledig? :P

Postat av: Anonym

haha ja allså de undrar jag med:)jag tycker mest de är jobbigt.

är de kul med spinning? jag har inte riktigt fattat grejen med de:)

2009-02-23 @ 15:54:01
Postat av: sassa

men nu försvann mitt namn i de förra inlägget. de va iaf jag:)

2009-02-23 @ 15:54:41
Postat av: Anonym

du måste åka åt mig!

2009-02-23 @ 18:35:42
Postat av: Karin

hur gick det med huvudvärken? vet du vi åt fiskpinnar (fishfingers) idag och potatis ;D det var så gott!!

2009-02-23 @ 19:16:06
URL: http://dublincalling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback