Guldväder!



Från kaosväder till detta underbara! Helt perfekt, nollgrader och sol! :) Började morgonen med en lång promenad. Eller lång och lång, lite mer än 70 min! ( Och, inte att förglömma, mamma ringde halvåtta, jag blev inte liiite irriterad, hade ju sett framemot sovmorgon, men jag somnade om till nio iaf. ) Åter till ämnet: fotade lite efter vägen också. Sedan ringde Nicklas och berättade att han och Sandra var på väg till Piteå för att lämna en kattunge, så de kom förbi och fikade lite hos mig. Sedan följde jag med dem till dollarstore, fyndade en del. Men blev lurad. Det var två för 30 men jag tog bara en och fick ändå betala 30! jaja, värre saker har ju hänt. (Som till exempel när jag i helgen gick till jobbet och svängde förbi konsum för att käpa en trisslott. När jag kommer till jobbet har jag tappat den -OSKRAPAD! Jag gick förstås samma väg tillbaka hem sedan men det blåste så mycket så antingen hittade någon den eller så försvann den. Antagligen hittade någon den och så var det en miljonvinst på den!!) Iaf, fast man inte vet vad man ska köpa  och fast det är så billigt så blir det ändå alltid för minst 200 när jag lämnar affären. haha

Nu ska jag snart gå en promenad till tror jag (jag nämns inte sitta inne när det är sånt här väder äntligen). Sedan ska jag & Henke åka slalom på vallsberget här i Piteå! (Jag har aldrig åkt där så nu kan jag jämföra med Kanis sedan, vilket som är bäst). Förresten, på tal om slalom, har bestämt oss nu för att det blir Tärnaby! Vikanskaffningen måste överleva det faktum att jag har ett liv vid sidan om jobbet. (Dock har jag ju en hel del annat planerat lite löst som gör att jag kommer att vara borta några weekends. Men det måste jag ju få vara? Jag måste ju också få ta lite semester, bara det att jag tar det lite då och då ;) Sedan har jag en resa till Göteborg också bokat och klart i april med underbara Anna! Det ska bli såå mysigt! På tal om henne, tack för det supergulliga brevet och skivan! Den är jättebra! Och jag tror det blir som du skrev, du vet, ju mer jag lyssnar desto mer kanske jag kan ta till mig av orden? Jag älskar dig vännen, glöm aldrig det! Det var så himla fint skrivet! Jag blev helt rörd.! <3 Och jag fick det när jag behövde det som mest! Vilken lyckträff :)

Och just det ja! Vi såg det såkallade "pressmeddelandet" från kungahuset ni vet? Äntligen blir det förlovning och bröllop! ;) Nu har jag nåt att prata med mina tanter om ;) haha Vi har disskuterat det här många gånger ska ni veta, vart felet har suttit. Vi har mest spekulerat om att det har dröjt för att inte Victoria kunde få barn, eller att de helt enkelt vägrade godkänna Daniel! Men nu blir det bröllop!

Måste ju också säga att Nicklas & Sandra planerar att flytta hit efter sommaren kanske :D Snart har jag alla här i Piteå! Det jag jobbar för hela tiden! haha

Kram till er! / Sara

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad tyckte du om vallsbergsbacken då? :) och synd på trisslotten! tänkte på det där du kommenterade om din mammas tapeter också, haha snällt men lite tokigt :P kram kram

Postat av: Anonym

vill också åka slalom :) saknar dig så mycket, ser verkligen fram emot att träffa dig snart! längtar på som en toka :)



Söt du är, att skicka det där var väl det minsta jag kunnat göra. :) Jag hoppas att den skall göra dig gott! hihi.



angående det du kommenterade så har det sista med mötet idag att göra. jag är lite nere och trött på allt kring anledningen till att jag går till det där mötet och ja. meningslösheten och hopplösheten. du kanske förstår lite. <3 puss!

2009-02-24 @ 21:07:04
Postat av: karin

haha :D ja det dröjer nog någon dag till tror jag..postade det i måndags :) saknar dig med!!

2009-02-25 @ 10:22:18
URL: http://dublincalling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback