Äkta vänskap varar för evigt, visst?

äkta vänskap
Såg vår berömda moviestar film :) Blev sugen på att ha bilden som avslutar filmen, men gick inte att spara så jag fick försöka göra en egen. Inte lika snygg som Annas men :)

Ni kanske märker det är liite annorlunda design haha. Jag har gjort det HELT SJÄLV :P Försöker lära mig själv för det är så jobbigt att måsta ha hjälp av andra hela tiden när det känns som att ingen egentligen har tid. MEN, jag förstår verkligen inte hur man har mönster i bakgrunden... heeelp snälla någon? Vore bra att få tips så jag kanske kan komma en bit på vägen. Och headern, vet jag inte alls....och snyggare har det ju inte blivit, men vad tusan, någon gång måste jag ju lära mig. Det värsta som händer är att jag strular till allt så jag får ha en av de färdiga, tråkiga designerna som man kan välja på från början :p

Har sett hockey nu, Sverige spöade Finland  :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag lär ha den bilden nånstans, om du vill ha :) såg också den filmen för nån dag sedan, hihi!



sen för övrigt har jag sagt att jag kan göra men du säger aldrig hur jag ska göra därför är det svårt. tråkigt att du har skrivit att det känns som ingen har tid då.. men gör det själv du, blir säkert bra tillslut när du lärt dig det ändå, det är jag säker på =)

2009-02-08 @ 20:49:31
Postat av: änabanäna

ja, visst.. men det ja menade var bara att det känns tråkigt att du skriver att ingen har tid när du egentligen vet att det inte är sant.

no hard feelings liksom. haha!!

2009-02-09 @ 09:23:09
Postat av: Carro

vad duktig du är.. jag har dom fula som man får välja på själv för jag kan abslout inget om att ändra och fixa bloggen sådär fint som alla andra kan. SÅ när du har lärt dig, kan du få fixa min.;)

2009-02-09 @ 10:24:30
Postat av: Anonym

fast det var just det jag menade med att du inte visste än hur du vill eha den, och du skulle ju tala om det. och eftersom du inte gjort det så finns det ju heller i princip inget för mig att göra. för jag har ju sagt att jag både har tid och vill göra den, så det vet du faktiskt ;) hajjar du? =) vilken konversation vi för här på bloggen, vi går verkligen om varann på msn. vi får snacka mer där sen, så kan jag hjälpa dig bättre med avd det nu är som du ska göra. kanske jag själv inte ens vet hur man gör? :p

2009-02-09 @ 20:17:37
Postat av: Anonym

fast det var just det jag menade med att du inte visste än hur du vill eha den, och du skulle ju tala om det. och eftersom du inte gjort det så finns det ju heller i princip inget för mig att göra. för jag har ju sagt att jag både har tid och vill göra den, så det vet du faktiskt ;) hajjar du? =) vilken konversation vi för här på bloggen, vi går verkligen om varann på msn. vi får snacka mer där sen, så kan jag hjälpa dig bättre med avd det nu är som du ska göra. kanske jag själv inte ens vet hur man gör? :p

2009-02-09 @ 20:17:48
Postat av: Anonym

fast det var just det jag menade med att du inte visste än hur du vill eha den, och du skulle ju tala om det. och eftersom du inte gjort det så finns det ju heller i princip inget för mig att göra. för jag har ju sagt att jag både har tid och vill göra den, så det vet du faktiskt ;) hajjar du? =) vilken konversation vi för här på bloggen, vi går verkligen om varann på msn. vi får snacka mer där sen, så kan jag hjälpa dig bättre med avd det nu är som du ska göra. kanske jag själv inte ens vet hur man gör? :p

2009-02-09 @ 20:18:00
Postat av: änabanäna

fast det var just det jag menade med att du inte visste än hur du vill eha den, och du skulle ju tala om det. och eftersom du inte gjort det så finns det ju heller i princip inget för mig att göra. för jag har ju sagt att jag både har tid och vill göra den, så det vet du faktiskt ;) hajjar du? =) vilken konversation vi för här på bloggen, vi går verkligen om varann på msn. vi får snacka mer där sen, så kan jag hjälpa dig bättre med avd det nu är som du ska göra. kanske jag själv inte ens vet hur man gör? :p

2009-02-09 @ 20:18:49
Postat av: Anonym

oj, jösses förlåt för upprepningen :P igår stängde jag enr och skicka nytt, stängde ner och skicka nytt för det hängde sig hela tiden, men nu ser jag ju att det kom fram ändå, fast mkt senare :P

2009-02-10 @ 12:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback