Väntetider för artroskopier i knäled

Jag googlade just lite om väntetider på en sida jag hittade via google. Sunderbyn har 9-13 veckors väntetid för "artroskopier i knäled". Och så finns det "ledig kapacitet" och Sunderbyn hade "ja" där. Piteå fanns inte med... Imorgon ska jag försöka stiga upp tidigt och ringa och ringa för att försöka få veta tiden iaf. Idag steg jag upp kvart i åtta, som vanligt på tisdagar... Sedan somnade jag när Henke for tillbaka till jobbet från hans lunch han hade hemma, och jag vaknade halv två! Helt sjukt. Jag vaknade först halvett, men hade verkligen ingen lust till att stiga upp. Då var jag inte så trött, men lusten fattades helt. Men nu är jag vaken och ska väl städa och diska lite i brist på annat. Jag bara går och väntar på att H ska komma hem. Sedan ska jag ut på en promenad med Erika som jag jobbat med. Det var inte igår så det ser jag fram emot! Kanske ska göra lite scrapbooking också. (Igår gjorde jag klart från då jag och Anna var i Tunisien) och oj vad jag vill resa med henne igen!
På tal om scrapbooking, (Erika och Karin), har ni lust att komma hit någon dag så gör vi en liten pysselklubb? Har du framkallat bilder Erika? ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Absolut! Nej, har inte framkallat ännu, men har några andra bilder jag kan göra nåt kul av. :) i slutet av nästa vecka är jag ledig. kanske då?

2009-12-08 @ 16:08:09
Postat av: karin

haha pysselkväll låter kul men jag har typ inget att pyssla med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback