Keep breathing

Vilken jävla pissdag!

Dagen började alltså med ett läkarbesök. Och jag fick möta sanningen, jag kommer alltid ha problem, jag kommer JÄMT ha ont. Det KAN bli bättre med träning, träning varje vecka, jämt... Men det kan inte bli bra. Varför kunde inte läkaren jag var till sist berätta det? Han måste väl ha vetat? För denna läkare idag kollade vad han hade skrivit och han konstaterade samma sak. Brosk som ligger och nöter och så var det nåt mer som jag antagligen inte hörde för nånstans slutade jag nog att lyssna. Det kändes inte kul att få höra det, men jag har anat det länge. Är bara så förbannad nu, tycker det borde ha kunnat konstaterats för flera år sedan.

Sedan har det känts som att något varit fel hela dagen. En jobbig känsla som hållt i sig. Jag var ute på en promenad och vad händer då? Jag tappar min 1 dag gamla telefon i asfalten! Klant, jävla apskalle! Vad är det för fel på motoriken med mina händer?!

Bra avslut på dagen eller nåt, som att jag behövde mer...


Kommentarer
Postat av: anna

Förstår att det känns jobbigt med ett sådant beslut men du fixar det också.

Och det med telefonen, det är sånt som händer! Häng inte upp dej på det.



Stor kram, och snart SES vi äntligen igen.

2009-09-01 @ 09:01:54
Postat av: Sofia

Okej :) Idag är jag på skolan men torsdag på kvällen kanske? :) Har nämligen ett skolarbete som involverar en intervju och jag hade tänkt fråga om jag fick prata med dig, men bara om du vill förstås! :) Kraam

Postat av: Sofie

jag har addat dig på msn men du verkar aldrig va inne lr så har jag gjort fel! =) Hur går det med hus planerna?

2009-09-01 @ 12:59:01
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: Sofie

hmm okej joo jag tror jag skrev de :P Men de kanske är bättre om du addar mig, du kan de där säkert mkt bättre än mig =) [email protected]

2009-09-01 @ 18:28:41
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: karin

nämen konstigt , undrar vad det kan bero på? :O det där med bloglovin alltså.

2009-09-01 @ 19:47:30
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback